Wie is er hier sportief?

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 17:29:24

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Wie is de sportiefste hier? nou geen motormagazines gaan na-lullen  :roll:  jou keuze dus..................

R1

GSXR 1000-K5

Fireblade

999

RSV

ZX 10
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Suzuki owns the racetrack 8) Ik vind de Gix echt zo'n uitstraling hebben van 'Hier ben ik... en de rest zijn dinky toys' :twisted: Vervolgens vraag je je af welke rest 'hij' bedoeld... die komen 5 minuten later :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Karin

Ik vind de R1 de sportiefste motor en ook de allermooiste motor. Superstrak design ....ik zou hem zo willen hebben voor het mooie  :wink: :P

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"Ik vind de R1 de sportiefste motor en ook de allermooiste motor. Superstrak design ....ik zou hem zo willen hebben voor het mooie  :wink: :P

:angel:  :worship-cool:  :stupid:
Proud on the South  

DeWitte

al zou ik waarschijnlijk nooit zo'n motor kopen :wink: vanwege z'n smoel en derriere deze dan maar.........

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Suzuki owns the racetrack 8) Ik vind de Gix echt zo'n uitstraling hebben van 'Hier ben ik... en de rest zijn dinky toys' :twisted: Vervolgens vraag je je af welke rest 'hij' bedoeld... die komen 5 minuten later :lol:

qua kleurstelling is ut imo helemaal nix zo'n K5 ondanks z'n specs en rijeigenschappen  :yes6rs:  ut oog wil ook wat en de typische wit/blauwe Gixxser kleuren hebben mij nog nooit bekoord :? als je dan al zoveel moeite als fabrikant om een moto te vernieuwen of een nieuw model uit te brengen, koop dan eens wat andere lak; :cry:  mja ze zullen er wel nog tonnen van hebben liggen en zodoende de volgende series wederom in die kotskleuren :!:

B-Witch

Ik ga toch voor de Soes, hele mooie motor, alleen graag in een andere kleurstelling. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bakkertjedeeg

Qua looks ga ik voor de Honda. Maar deze is zooooo tam. Ik denk dat de gixxer qua prestaties er het beste uit komt. Kijk maar na SBK. Ze hadden van begin af aan een super fiets af fabriek.

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Qua looks ga ik voor de Honda. Maar deze is zooooo tam. Ik denk dat de gixxer qua prestaties er het beste uit komt. Kijk maar na SBK. Ze hadden van begin af aan een super fiets af fabriek.

En SuperStock dan  :?  Superbike motor heeft niets te maken met straat motor toch, behalve uiterlijk  :wink:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Qua looks ga ik voor de Honda. Maar deze is zooooo tam. Ik denk dat de gixxer qua prestaties er het beste uit komt. Kijk maar na SBK. Ze hadden van begin af aan een super fiets af fabriek.

En SuperStock dan  :?  Superbike motor heeft niets te maken met straat motor toch, behalve uiterlijk  :wink:

Superbike niks met de straat?????? Je haalt de prototypes in de MotoGP door elkaar imo. :?:

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Superbike niks met de straat?????? Je haalt de prototypes in de MotoGP door elkaar imo. :?:

No  :wink:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

No  :wink:

Straatfiets is identiek aan een superbike, buiten de modificaties.

Motzippaldy

Straatfiets is identiek aan een superbike, buiten de modificaties.

Andere verring(hetzelfde als GP) verstevigde frame, remmen ,veel Titanium, complete factory tuning(bijna complete motorblok) etc :roll:

SuperStock motoren zijn bijna identiek als straat motoren  :wink:
Proud on the South  

Busaberke

Allereerst kan ik niet bepalen welke het meest sportief is, omdat ik ze dan op z'n minst allemaal op het cirquit aan de tand moet voelen.
Daarnaast zijn m'n race-kwaliteiten bij lange na niet voldoende om deze motoren ook maar enigszins op een race-waardige wijze te testen.

Dus baseer ik mijn keuze op de race-looks van het stel.

R1:
mooie fiets, maar IMO te weinig kuip. Een race motor moet gewoon een flinke kuip hebben.

Gixxer K5:
Een waanzinnig mooie motor.
In het begin had ik nogal moeite met die demper, maar tegenwoordig vind ik het goed aansluiten bij het racy karakter.

Blade:
Mooi, maar minder racy dan de K5 en de R1.

999:
IMO zijn ze bij Ducati stylistisch de weg kwijt.

RSV:
Minder mooi dan z'n voortganger met de typerende koplampen.

ZX 10:
Ook minder mooi dan z'n voortganger, die seatpipes zien er errug goedkoop uit!

Dussssss ........... de Soes met stipt op 1!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte