Harley Davidsondag ook in Mill van de baan

Gestart door DeWitte, 30 juni, 2011, 11:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Zelfs nog wat bijzonders gezien op het filmke...normaal hangt de lul onder het paard....hier zaten ze erbovenop  :-X
God Forgives, I Don't

Joepie1958

't is allemaal 'tzelfde volk, de ene groep draagt vestjes met -Goodfellas-, de andere groep draagt vestjes met  -Politie- :-X
Good guys, bad guys, you know the difference? :mrgreen:

Paardje had wel beter vizier dan de meeste motorrijders, maar dat komt misschien omdat hij harder kan dan die mannen van de dikke-banden race :worship-cool:

En verder lijken het net kinderen die met koninginnedag met hun versierde fietsjes door de stad mogen rijden :D :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 22 augustus, 2011, 17:24:48
Zelfs nog wat bijzonders gezien op het filmke...normaal hangt de lul onder het paard....hier zaten ze erbovenop  :-X

Er zat zelfs een pruim op.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

#18
Ik begrijp de ophef over de aanwezigheid van de politie niet.

De politie is ook NIET mijn beste vriend (want mijn vrienden delen geen bekeuringen uit voor lullige overtredingen) , maar iedereen weet dat het regelmatig hommeles is tussen sommige Harley- clubs, en dit soort dagen een verhoogd risico op confrontaties met zich meebrengen, met een heleboel negatieve publiciteit tot gevolg.

Als de politie al-dan-niet in overdadige mate aanwezig is om zo'n dag voor iedereen op een ongestoorde wijze te laten verlopen, dan kun je daar als rechtgeaarde Harley liefhebber toch alleen maar blij mee zijn?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Marcel B. Pan Rijder

Helamaal mee eens, maar je weet hoe ze zijn, kruipen ze op zo'n ding worden het net kinderen.
Je leeft maar één keer.....

De Sjeng

#20
Citaat van: Busaberke op 23 augustus, 2011, 09:25:07
Ik begrijp de ophef over de aanwezigheid van de politie niet.

iedereen weet dat het regelmatig hommeles is tussen sommige Harley- clubs, en dit soort dagen een verhoogd risico op confrontaties met zich meebrengen, met een heleboel negatieve publiciteit tot gevolg.


Waar heb jij dan al eens iets gelezen/gezien over "hommeles" op dergelijke dagen??? Buiten de verdenkingen die tot nu toe geuit worden?? Realiteit is dat er zelden tot nooit iets op all american days/harley dagen/treffens gebeurd. Op een gemiddelde voetbal wedstrijd gebeurd nog meer??
God Forgives, I Don't

Busaberke

Ik schreef enkel dat het hommeles is tussen sommige motorclubs, en dat er een risico op confrontaties is tijdens dit soort dagen, that's all!
Een preventieve aanwezigheid is IMO best op zijn plaats, het feit dat zoiets in het verleden nog nooit op dergelijke dagen plaatsgevonden heeft, is toch geen garantie voor het heden?
Je zou toch niet willen dat de machtstrijd tussen rivaliserende motorclubs uitgevochten wordt op jouw feestje ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Citaat van: Busaberke op 23 augustus, 2011, 12:01:33
Ik schreef enkel dat het hommeles is tussen sommige motorclubs, en dat er een risico op confrontaties is tijdens dit soort dagen, that's all!
Een preventieve aanwezigheid is IMO best op zijn plaats, het feit dat zoiets in het verleden nog nooit op dergelijke dagen plaatsgevonden heeft, is toch geen garantie voor het heden?
Je zou toch niet willen dat de machtstrijd tussen rivaliserende motorclubs uitgevochten wordt op jouw feestje ?

Onder motorrijders(clubs) en m.n harley is een ongeschreven regel, een onderling respect. Daarom zal ook niet snel iets gebeuren op dergelijke evenementen. Als er als iets gebeurd bij zoiets dergelijks, dan zijn er meestal "buitenstaanders" in het spel.(Hey? die gasten zijn toch niet zo agressief? en dit in combinatie met drank en whala) En wie krijgt dan weer de naam?? Juist!!!

Daarbij als ik een probleem heb met iemand, dan klop ik aan zijn deur om het uit te praten. En wacht ik niet tot de plaatselijk braderie om het uit te praten.

Daarbij er zijn ook regelmatig knokpartijen waar militairen of politie bij betrokken zijn dan ook maar defilé's afschaffen??

Oké extra aanwezigheid van politie bij "serieuze" dreiging, maar de sfeer is meteen wel naar de kl*tte
God Forgives, I Don't

De Sjeng


En weer ene gesneuveld.....Harleydag Tilburg R.I.P

Wanneer houd het nu eens op......
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 28 augustus, 2011, 19:23:01

En weer ene gesneuveld.....Harleydag Tilburg R.I.P

Wanneer houd het nu eens op......

Zolang er schijtluizen rondlopen die iets te vertellen hebben zul je dit blijven houden.
Zou dit ook bij andere merken voorkomen ?
Op de motorbeurs in Utrecht komen veel meer merken en mensen bij elkaar, mag dat dan wel ? (brengt veel geld op)
En wat doen ze met het voetbalgeweld ?, helemaal niets.
Mijn mening, helemaal verbieden dat voetbal, is toch al lang geen sport meer, is alleen een geldkwestie.
Zorg dat een Harley-dag heel veel geld kost en/of oplevert, dan mogen ze misschien ook blijven.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 28 augustus, 2011, 19:23:01

En weer ene gesneuveld.....Harleydag Tilburg R.I.P

Wanneer houd het nu eens op......

Laat ze toch gewoon alles afgelasten. Er is ieder weekend genoeg te doen  :yes6rs:
Ja, Het zat er dik in dat dit in Tilburg ging gebeuren. Ritje naar Tilburg heb ik dus gisteren ook maar achterwege gelaten. Had al zo'n vermoeden dat dat geintje, zoals in Breda, toch geen 2e keer meer ging lukken  :schater:  Ze hadden dit keer de stad goed afgesloten, en dat allemaal van onze belastingcentjes  :yes6rs:

Komende Zondag is er ook om 11:00 uur een 'alternatieve' HD dag in 'een niet nader te noemen' stad. Leuke lokatie aan het water.... :-X  Vandaar gaat het zooitje ongeregeld op een leuke motortocht naar een HD shop in het noorden van onze provincie waar een leuk feestje is.  :naughty:

Tevens is aanstaande Zondag ook de ( zonet uitgevonden ) '1e Harley Dag Amsterdam'. Hier de flyer  :rofl:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"