Op de plaats rust, voorlopig.

Gestart door Road Racing Tonnie, 08 augustus, 2011, 21:51:12

Vorige topic - Volgende topic

QuattroFrits

Blik van de agent,

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Durf inderdaad te wedden dat die agent een heel ander persoon had verwacht  :yes6rs: :cool:

(Maar het is wel kl@te dat je je papiertje kwijt bent Tonnie!!  >:(, ik hoop dat je het snel terug krijgt!! )

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

De (jonge) agent, kwam met een smile op zijn gezicht, op mij af, en zijn eerste woorden waren, "jij reed veel te hard, ik zat in Ruurlo richting Zelhem al achter jou,(80km weg) maar kon geen snelheidsmeting doen, want jij reed veel te snel van mij weg, (ik had die motorrijder achtermij wel gezien, en dacht, die gaat mij niet inhalen, dus die ouwe, ging zeer strak aan het gas hangen, en had hem dan ook helemaal los gereden, toen kwam die 60km weg, nadat ik linksaf was gegaan, en niet meer aan mijn achtervolger denkende, was hij dan toch als een dief in de nacht mij weer genadert, waar ik maar 120km reed, na correctie 112 km) toen ik de helm afzette, zij ik tegen hem, "Zeg jij maar U tegen mij :oops had ik misschien beter niet kunnen doen, maar ik wist gelijk, dit zit helemaal fout, dus dan helpt er toch niks meer aan, en zo zijn er nog een paar woorden gevallen, jullie snappen dat wel.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Road Racing Tonnie

Vandaag maar eens met justitie gebelt.

Uitspraak:

2 MAANDEN rijontzegging, heb maar niet naar de hoogte van de boete gevraagd, morgen krijg ik de brief thuis gestuurd, waarin alles te lezen is.
7 Oct mag ik mij weer zelfstandig op de weg begeven, dussssssssssss, maak plaats maak plaats, ik heb dan best wel veel haast.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Pfffffffff 2 Maanden. hoe kan dat ?  normaal hoor je steeds dat het het binnen 10 dagen terug hebt na de 1e keer .
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 20 augustus, 2011, 08:47:12
Pfffffffff 2 Maanden. hoe kan dat ?  normaal hoor je steeds dat het het binnen 10 dagen terug hebt na de 1e keer .

Dat doen ze altijd met dat jonge grut, gewoon bang voor herhaling.  :mrgreen:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

harieke

Dat heeft niets met jong grut te maken, dit is het vernieuwde systeem en de kosten zijn tussen de € 450,00 en € 550,00 :oops:.
Je bent nu altijd minimaal 2 maanden je rijbewijs kwijt als ze het hebben in gevorderd.
Ik weet het omdat ik er ook pas mee te maken heb gehad ;) en dit bedrag is ook nog als je geen resividist bent anders valt het nog hoger uit :yes6rs:
oys for boys

Road Racing Tonnie

Citaat van: harieke op 20 augustus, 2011, 09:37:53
Dat heeft niets met jong grut te maken, dit is het vernieuwde systeem en de kosten zijn tussen de € 450,00 en € 550,00 :oops:.
Je bent nu altijd minimaal 2 maanden je rijbewijs kwijt als ze het hebben in gevorderd.
Ik weet het omdat ik er ook pas mee te maken heb gehad ;) en dit bedrag is ook nog als je geen resividist bent anders valt het nog hoger uit :yes6rs:

Helemaal correct.

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 20 augustus, 2011, 09:16:02
Citaat van: Joker op 20 augustus, 2011, 08:47:12

Dat doen ze altijd met dat jonge grut, gewoon bang voor herhaling.  :mrgreen:  :mrgreen:

:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :lol:

Road Racing Tonnie

Vandaag een schrijven gehad dat ik 9 Nov voor de rechter mag verschijnen in Zutphen, wel zou ik mijn rijbewijs 7 Oct terug krijgen, ik snap het allemaal niet meer, of zou dan de hoogte van de boete bepaald gaan worden, we zullen wel zien.

DeWitte

Road Racing Tonnie