hayasjeelski vloekt in de kerk en gaat vreemd

Gestart door The Dominator, 04 november, 2005, 06:52:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

omdat ik niet altijd ongegrond een bepaald merk uit beieren de grond in wil blijven boren heb ik gister toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken toen me aangeboden werdt om een proefritje te maken op een K1200RS. had de specs gelezen en dacht, goh een 4 in lijn en 136PK, daar moet ik toch leuk mee kunnen spelen....

kon dus 2 kanten opgaan met deze testrit:
- of ik blijf dat oosterburenmerk de grond inboren en voor 40+ers vinden :?
- of ik wordt er lyrisch over (je weet t tenslotte maar nooit he)  :P

na een uurtje rijden ben ik tot de conclusie gekomen dat dit (model) dus echt niets voor mij is..........  :oops:

buiten het feit dat ik eerst moest wennen aan t richtingaanwijssysteem en aan de zit die uitnodigt tot toerhouding terwijl de clip-ons op een plaats ver weg zetten (dus recht-op liggen, met alle gevolgen voor mn schouders en polsen die t na een uurtje wel goed vonden) was het best effe leuk spelen mits:
- je op de snelweg m in de 4 laat staan bij 120 om nog enige vooruitgang te creeƫren bij manouvreren
- je niet per ongeluk de handvatverwarming op 2 zet want dat krijg je brandblaren
- je niet te enthousiast een bocht ingaat want dan hang je met alles op de grond

maar:
- de zithouding was voor mij niet echt geweldig (vooral voor schouders en polsen)
- het blok miste voor mij de nodige juice om echt leuk te worden, pas leuk laatste 2500 toeren voor begrenzing (die ik dus regelmatig aantikte)
- remmen was geweeeeldig, maarja wat moet je met goede remmen als t hok niet vooruit te branden is he  :twisted:
- voor de fiets die hij uitstraalt te zijn (groot, breed, sportief) heeft ie voor mij te weinig power
- alles zit mooi en netjes in elkaar, deutsche grundlichkeit natuurlijk, behalve t venster dat je met de hand moet verstellen was beetje vreemd

al met al, best leuk voor de "ouderen", maar niet echt mijn ding dus, te weinig fungehalte en dat zoeken we toch allemaal, toch??






color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

de Rs heeft mij iig nooit kunnen bekoren; lelijk hok dat niet weet wat ie moet voorstellen, volledig mee eens :? maar op te zeggen dat je 130 pk te min vindt om "fun" te hebben slaat natuurlijk nergens op he? herr Sjeelski :wink: ligt net aan de desbetreffende speeltuin waar je je op dat moment aan ut uitleven bent  8)

enne handvatverwarming is de mooiste uitvinding sinds de motorfiets :twisted: ech wel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"maar op te zeggen dat je 130 pk te min vindt om "fun" te hebben slaat natuurlijk nergens op he? herr Sjeelski :wink: ligt net aan de desbetreffende speeltuin waar je je op dat moment aan ut uitleven bent  8)

als je bekijkt hoe "lomp" ie is qua vormgeving (groot, breed) zou je ook meer power verwachten, maargoed misschien dat de toerbuffels onder ons hier anders over denken, maar mijn ding ist zeker niet! als ik een fiets zie die zo "groot geschapen" is mag ik er ook wat van verwachten!

maargoed das mijn bescheiden mening........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"als je bekijkt hoe "lomp" ie is qua vormgeving (groot, breed) zou je ook meer power verwachten

:rofl: waar doet me dat aan denken, sorry :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"als je bekijkt hoe "lomp" ie is qua vormgeving (groot, breed) zou je ook meer power verwachten

:rofl: waar doet me dat aan denken, sorry :oops:

kweet ut kweet ut, maar die jij bedoelt heeft tenminste wel power!!
(en dat voor een fiets die pak um beet al 6-7 jaar geleden ontwikkeld is)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

nee, je snapt um niet hahahaha ik lig dubbel :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"nee, je snapt um niet hahahaha ik lig dubbel :rofl:

alsof iemand jouw ooit begrepen heeft........ :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl