Hoe beveilig jij je gouden kalf?

Gestart door DeWitte, 02 november, 2005, 15:22:39

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

is dit wat??  :?

Citeer
TrackStar

Geef dieven geen kans om uw voertuig te stelen.
Vind snel iemand terug; uw kinderen, een bejaarde,...
U verhuurt voertuigen, bouwmaterialen,...
Beveilig uw eigendom !!!
Dit is de goedkope, snelle en mobiele oplossing.
Geen inbouw nodig !

SUPERPROMO OP SMS/GPS ZOLANG DE VOORRAAD STREKT
399€

Combinatie van GPS en GSM. Klein van afmeting, lichtgewicht (87gr).
Oplaadbare batterij via sigarettenaansteker. Interne GSM en GPS antenne.
Autonoom op back-up batterij gedurende 12 tot 24 uur afhankelijk van het GSM netwerk. Ingebouwde GSM en GPS antennes. Leg de unit simpelweg onder uw dashboard of op een andere plek welke voor eventuele dieven niet direct zichtbaar is.

Rapportering
De Trackstar stuurt, indien gewenst, op reguliere basis SMS locatieberichten naar max 5 telefoonnummers met een interval van 2 min. tot 120 min., of op het door u gewenste moment via sms of inbellen. De ontvangen SMS omvat ID, positionering in de vorm van UTC, Latitude, Longitude, SOG en COG.

Polling
U kunt de unit "pollen" dmv hem op te bellen. De unit zal uw telefoonnummer herkennen en binnen 30 sec een SMS terugzenden met alle gewenste locatiegegevens.

SMS Polling
U kunt de unit ook pollen door middel van het sturen van een SMS. Bijvoorbeeld als u zelf in het buitenland verkeert en uw nummer niet altijd doorgestuurd kan worden.

Alarm melding
Dmv het indrukken van de "panic" knop zal de unit een alarm-sms verzend naar maximaal 5, vooraf ingeprogrammeerde nummers. De verzonden SMS geeft aan dat het om een alarmmelding gaat met inbegrip van de locatiegegevens waar u zich op dat moment bevindt. Tevens zal er een 95Db luid alarmsignaal afgaan.

Parkeerstand
De unit beschikt over een parkeerstand (geofencing). Indien deze parkeerstand geactiveerd is, zal de unit onmiddellijk een SMS bericht naar u zenden indien het object meer dan 100 mtr van de oorspronkelijke plaats is, of zich met een snelheid van meer dan 1 km/u voortbeweegt.

Technische specificaties:
Dual Band GSM module (GSM900/1800 MHz of GSM900/1900 MHz); tri-band is optional
Equipped with 16 parallel channels GPS receiver
Emergency Alert: Panic Button
Acquisition time: Hot Typically < 6sec Time To First Fix (TTFF) Warm Typically < 35sec TTFF Cold Typically < 45sec TTFF
Positioning Accuracy: Less than 15 meters, SEP without SA Power
Voeding: 12V DC Cigarette Lighter / 3.6V DC Li-Ion battery
Internal GSM antenna Internal active GPS antenna
Operation time (with Battery alone): 24hrs after fully charged; in standby mode
Device Size: 45(W) x 66(L) x 25(H) mm
Weight: 87g
Operating Temperature: -30°C to + 70°C
Storage Temperature: -40°C to + 85°C
Relative Humidity: 5% to 95%, non-condensing
http://www.multitudo.be/contentpage.asp?ID=19
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

hier heb je meer aan :!:  en dan wel gebruiken hé  :wink:

Hakinnen

twee van die meiskes....zusjes bovendien..beiden een kilooke of 60 en zeer waaks

8)

Ik zou bij mezelf geen motor gaan stelen denk ik

WhomBom

tenzij je pepperspray hebt  :?  

ik denk dat als iemand echt jouw motor wil hebben dat ie m altijd wel krijgt, vraag is alleen of net jóuw motor iemand al die moeite en/of risico waard is. of dat ze liever dezelfde pakken die erges makkelijk mee te nemen staat.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"

twee van die meiskes....zusjes bovendien..beiden een kilooke of 60 en zeer waaks

8)

:shock: wat een lelijke hond zeg :shock: je weet toch wat ze zeggen over een hond en z'n baas?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citeerwat een lelijke hond zeg  je weet toch wat ze zeggen over een hond en z'n baas??
:rofl: Hij is goed

Ik ben er bang voor dat als ze echt jouw motor willen hebben, Haki, dat je honden het zullen moeten bekopen. Dat zou ik veel erger vinden als die motor, die kun je nieuw kopen.  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"

8)

:shock: wat een lelijke hond zeg :shock: je weet toch wat ze zeggen over een hond en z'n baas?? :mrgreen:

haha..
maar ik waak niet zo goed en bovendien hoop ik minder te stinken

karz

8)

Boh :shock:,  nu 2 van die gebakjes ?  ...scary..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "SuzukiLimburg"
Citeerwat een lelijke hond zeg  je weet toch wat ze zeggen over een hond en z'n baas??
:rofl: Hij is goed

Ik ben er bang voor dat als ze echt jouw motor willen hebben, Haki, dat je honden het zullen moeten bekopen. Dat zou ik veel erger vinden als die motor, die kun je nieuw kopen.  :?

weet ik. is ook zo.

echter , ze lopen hier altijd buiten rond, ik denk wel dat het zonder meer afschrikt dan helemaal niks.
Ik neem aan dat voor "een gelegenheidsdief" e.a minder interesant wordt als ie weet dat er dit soort honden rondlopen en een "oogje in het zeil houden".
Ben het er mee eens dat als je te maken hebt met dieven die weten wat ze willen, gericht op mijn spullen uitzijn  en die er bovendien niet voor terugdeinzen om de honden "aan te pakken" dat je uiteindelijk machteloos staat.
Ik blijf er bij dat je van goeden huizen moet komen en een hoop lef moet hebben om de confrontatie met ze aan te gaan en ze uit te schakelen.
Je zult echt zoals iemand al eerder zei met pepperspray moeten proberen of een of ander zwaar wapen bij moeten hebben.  iets vreemds opeten doen ze niet en van knuppels of iets dergelijks komen ze niet onder de indruk.
Of dat alle moeite waard is voor een motor te jatten?

Hoe dan ook, ze lopen er nu eenmaal, en ik moet toch zeggen , het geeft toch wel een "veilig" gevoel.

DeWitte

Hoeveel koeien per week voer je die eigenlijk ??

:mrgreen:

SuzukiLimburg

CiteerHoeveel koeien per week voer je die eigenlijk ??
Hahaha, hij voert ze niet! Hij laat ze gewoon los en na een uurtje komen ze gewoon terug en hebben ze geen honger meer.....!

Volgens mij dwalen we wel een beetje af in dit topic  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Ik wilde al een foto van m'n meisje plaatsen, maar na deze reacties laat ik dat maar achterwege :guns:  :whipping:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ik heb in iig weer alvast een nieuw contactslot op de beemer :wink: zelfde sleutel, zodat alles zoals het hoort met 1 en dezelfde sleutel open kan  8) vanmiddag opgepikt in Margraten; ze hadden um zelfs gepoetst :shock:  :shock: kende me hokkie niet meer terug

B-Witch

hoef jij hem dit seizoen niet meer te poetsen  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"hoef jij hem dit seizoen niet meer te poetsen  :lol:

was ut eigenlijk niet van plan :mrgreen: