Drikus Veer, zeer ernstig ziek.

Gestart door Road Racing Tonnie, 12 oktober, 2011, 20:52:08

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Mijn hele goede vriend, de 93 jarige bekende oud coureur Drikus Veer is zeer ernstig ziek, ben Maandag en vandaag bij hem in het ziekenhuis geweest, en de laatste berichten van de arts, geven geen reden meer op herstel, Vrijdag gaat hij naar, een speciaal tehuis voor terminale patienten, heb vanmiddag nog een paar woorden met hem kunnen praten, wat mij nog erg goed deed, en Drikus ook, wat aan hem te zien was.
Drikus een unieke man, met een schitterende racestaat van dienst, denk maar aan de Gilera 4 cil tijd in Assen (1954-1955)
Wij konden altijd ontzettend fijn met elkander praten, het voelde als Vader-zoon verhouding, en zijn prachtige race anecdotes waren om van te smullen, zoals zijn eerste overwinning in Limburg 1939 (Ell-Hunsel)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Ik wens Drikus en ook jou RRT veel sterkte...spijtig te horen dat hij ziek is.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: YZF_Ron op 12 oktober, 2011, 22:26:53
Ik wens Drikus en ook jou RRT veel sterkte...spijtig te horen dat hij ziek is.
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Desmo-devil

Ik heb het genoegen gehad om Drikus een paar keer te ontmoeten en op de motorbeurs in Hulsberg afgelopen zomereen heel leuk gesprek gehad met hem. Geweldig dieverhalen van vroeger.
Sterkte mannen.

Joepie1958

Ook ik heb het voorrecht gehad om drikus in hulsberg te ontmoeten :worship-cool:
Jammer dat hij ons zal gaan verlaten, al is 93 natuurlijk een mooie leeftijd om te gaan. :-\
Heel erg natuurlijk ook voor zijn vrouw die zo afhankelijk van drikus is
Sterkte aan allen die zich met hem verbonden voelen
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Een paar jaar geleden heb ik Drikus en zijn vrouw ook mogen ontmoeten en spreken, een zeer leuk gesprek toendertijd met ze gehad.
en ... leeftijd; als het tijd sterven is ben je per definitie altijd te jong.
Ik hoop dan ook dat hem veel lijden bespaart zal blijven en dat familie en vrienden de komende tijd de sterkte en troost mogen vinden die ze nodig hebben.
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ook ik heb Drikus in Hulsberg leren kennen en ook ik heb een heel leuk gesprek met hem gehad.
Verder ben ik het 100% met B-Witch eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Ik wens Drikus en zijn familie heel veel sterkte en hoop dat hij niet te veel hoeft te lijden. 93 is natuurlijk een hele mooie leeftijd maar even goed geen leeftijd om te moeten lijden.
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Vandaag is mijn goede vriend Drikus Veer overleden
De crematie zal in besloten kring plaatsvinden.

Drikus

R.I.P

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Sterkte met het verlies van echtgenoot, vader, grootvader en vriend.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017