omgeving vlodrop

Gestart door toverfee, 16 oktober, 2011, 17:44:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

toverfee

 :oops: :oops:
Je gelooft het of niet. Wij zijn van plan om naar rothenbach te verhuizen. Nu de vraag.
Zijn er leden die in de omgeving van vlodrop wonen. Zo dat die misschien mij en mijn vriend wat informatie kunnen geven over de algemene dingen daar.
BV. winkel, motorzaken, dokter, ziekehuizen enz.
Op internet kom je wel heel eend maar ik weet dan niet of ik in de goede richting zit.

Al vast bedankt. Ook voor de gene die leest en niets post. Toch allen bedankt al vast.
gr
mar
Je leeft maar één keer, geniet daar om.

DeWitte

Mooie buurt alhoewel ik weinig lokaal bekend ben. Winkels, doktoren zijn toch overal, Limburg lijkt niet op Afrika hoor :lol: En in Roermond zal toch wel een motorzaak zijn? Anders Echt of bij Huckelhoven of Erkelenz (D)?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Citaat van: toverfee op 16 oktober, 2011, 17:44:44
:oops: :oops:
Je gelooft het of niet. Wij zijn van plan om naar rothenbach te verhuizen. Nu de vraag.
Zijn er leden die in de omgeving van vlodrop wonen. Zo dat die misschien mij en mijn vriend wat informatie kunnen geven over de algemene dingen daar.
BV. winkel, motorzaken, dokter, ziekehuizen enz.
Op internet kom je wel heel eend maar ik weet dan niet of ik in de goede richting zit.

Al vast bedankt. Ook voor de gene die leest en niets post. Toch allen bedankt al vast.
gr
mar

winkels zijn er in Roermond genoeg inclusief een outletcentrum, tevens een ziekenhuis.
Motorzaken ( je leest goed ) zijn er verschillende in Echt, ligt op een steenworp vanaf Rothenbach.
Welkom in Limburg  :thumbsup:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

even wachten tot der blieje weer in de lucht is, die werkt in Vlodrop, mijn vader is weliswaar daar geboren maar ik ben er niet zo bekend, is wel mooie omgeving, alleen uitkijken voor die gek op z'n quad (is een neef van mij maar die woont nu aan de duitse kant) :yes6rs:
Met de meinweg zit je natuurlijk in een schitterend natuurgebied, en voor te rijden ben je lekker vlug in de eifel/ardennen :yes6rs:
Wel je motor goed vastleggen,  misschien een tip, zet 'm niet in een container, die laden ze zo op de vrachtwagen en dan ben je alles kwijt :shock: (ik ken mijn neef van vroeger :twisted:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joep

Ik ben zelf van Roermond.

Mensen uit Vlodrop-Posterholt-etc zijn vaak ook gericht op Sittard.

En in Roermond zijn geen motorzaken. Daarvoor moet je dus naar Echt.

d'r Blieje

Werk in Vlodrop maar dat is dan ook alles...

Winkels: Aldi en Naanhof bij tankstation, Supermarkt in centrum.
Tankstation: Janssen, bij de Aldi en Naanhof. (Is altijd goedkoop!)
Water: Roer loopt langs 't dorp
Blieve lache...8)

toverfee

 :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Nu zo blij als een kind, overplaatsing gaat door.  :oops: :oops: :oops: rothenbach ligt 1,1 km over de nederlandse grens.
Wij worden dan nederduitser is mij net vertelt. hahahaha

Dank jullie allen voor het lezen en antwoorden.

:lol: :lol: :lol:
Je leeft maar één keer, geniet daar om.

HD4ever

Citaat van: toverfee op 17 oktober, 2011, 16:05:22
:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Nu zo blij als een kind, overplaatsing gaat door.  :oops: :oops: :oops:

Kan ik me voorstellen !! Je komt bijna wonen in ons mooie Limbabwe, kan straks genieten van onze culinaire bourgondische levenstijl, een mooi natuurgebied thuis voor de deur en ieder weekend lekker toeren in het heuvelland, de Eifel of Ardennen.  Wat wil een motormens meer?  :mrgreen: Enige minpuntje is dat je straks met een grote witte nummmerplaat moet gaan rijden. Da's niet zo fraai !  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Citaat van: HD4ever op 17 oktober, 2011, 17:00:45
Enige minpuntje is dat je straks met een grote witte nummmerplaat moet gaan rijden. Da's niet zo fraai !  :schater:

Niet meer  ;) Ze hebben ook nieuwe kleine nummerplaten  :shock:

Welkom in Limburg  ;)
Proud on the South  

Joepie1958

Aan de andere kant van de grens :oops:
Ik ken rothenbach alleen als het park bij vlodrop aan de nederlandse zijde,maar jij steekt net de grens over, maakt weinig uit, du musst dann bloss deine sprache ein bisschen ändern weil die da ihre eigene sprache sprechen. Maar als je al geregeld in dat land bivakkeerde moet dat eigenlijk geen probleem zijn.
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

toverfee

Citaat van: Joepie1958 op 18 oktober, 2011, 05:22:48
Aan de andere kant van de grens :oops:
Ik ken rothenbach alleen als het park bij vlodrop aan de nederlandse zijde,maar jij steekt net de grens over, maakt weinig uit, du musst dann bloss deine sprache ein bisschen ändern weil die da ihre eigene sprache sprechen. Maar als je al geregeld in dat land bivakkeerde moet dat eigenlijk geen probleem zijn.

:oops: :oops: :oops:ik zou toch wel eerst nog een keer een kleine cursus tegen aan moeten gooien wil ik het kunnen. laat staan schrijven.
:-X :-X :-X
Je leeft maar één keer, geniet daar om.

HD4ever

Citaat van: toverfee op 18 oktober, 2011, 16:24:01
:oops: :oops: :oops:ik zou toch wel eerst nog een keer een kleine cursus tegen aan moeten gooien wil ik het kunnen. laat staan schrijven.  :-X :-X :-X

Ja kan altijd zeggen "Ich niks verstehen, Ich Gastarbeiter !! "  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 18 oktober, 2011, 19:19:43
Citaat van: toverfee op 18 oktober, 2011, 16:24:01
:oops: :oops: :oops:ik zou toch wel eerst nog een keer een kleine cursus tegen aan moeten gooien wil ik het kunnen. laat staan schrijven.  :-X :-X :-X

Ja kan altijd zeggen "Ich niks verstehen, Ich Gastarbeiter !! "  :mrgreen:

Bahnhoff, koffer klauwen, abhauwen.  :twisted:

und

Feierabend.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

toverfee

 :lol: :lol: :lol: :lol:
ik hoor het al.
braaf zijn jullie.

kan nu al niet wachten.

hhihih
Je leeft maar één keer, geniet daar om.

Diddl

als je duitser word hoef je maar 1 zin te kennen

ALLES ZUHAUSSE IM KELLER hahahahahaha :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away