Mps b.v motorparts

Gestart door derfrank, 10 oktober, 2011, 17:49:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

derfrank

Hoi,
ik heb een vraag over boven genoemd bedrijf.
Er staan daar meerdere belgiesche yamaha fjr's tekoop bij dit bedrijf nou is de vraag kent iemand dit bedrijf en hoe is de betrouwbaarheid daarvan???

ik weet hij handeld ook in schade motoren, maar hebben die motoren allemaal schade gehad of handeld hij gewoon in buitenlandse motoren?

Hoor wel of iemand iets te vertellen heeft

Groeten derfrank

Joepie1958

wat let je om eens te gaan kijken

btw welkom hier, stel je even voor in het voorsteldraadje :shock: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/board,27.0.html

Dit bedrijf is hier volgens mij al eens voorbij gekomen maar er is volgens mij toen geen waarde-oordeel geveld omdat het verder vrij onbekend is :cry:
Volgens mij is het een sloper maar zelfs dat weet ik niet zeker :-X
Ik zou zeker wel erop staan dat het voertuig met nederlandse papieren geleverd wordt, dan weet je ook hoeveel geld je kwijt bent, maar een RDW keuring zegt dan weer weinig over de staat van het voertuig, dus dat zul je zelf moeten gaan beoordelen, of neem iemand mee met verstand van zaken (twee weten meer dan één)
en.......... als je geweest bent, laat het ons ook weten :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 10 oktober, 2011, 19:19:12
wat let je om eens te gaan kijken

btw welkom hier, stel je even voor in het voorsteldraadje :shock: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/board,27.0.html

Dit bedrijf is hier volgens mij al eens voorbij gekomen maar er is volgens mij toen geen waarde-oordeel geveld omdat het verder vrij onbekend is :cry:
Volgens mij is het een sloper maar zelfs dat weet ik niet zeker :-X
Ik zou zeker wel erop staan dat het voertuig met nederlandse papieren geleverd wordt, dan weet je ook hoeveel geld je kwijt bent, maar een RDW keuring zegt dan weer weinig over de staat van het voertuig, dus dat zul je zelf moeten gaan beoordelen, of neem iemand mee met verstand van zaken (twee weten meer dan één)
en.......... als je geweest bent, laat het ons ook weten :yes6rs:

:thumbsup:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009