nieuwe pekelfiets

Gestart door De Sjeng, 01 november, 2011, 14:11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Gezien (ondanks het goede weer) het motorseizoen aflopende is. Wilde ik weer eens gaan kijken voor een pekelfiets.
Familie had nog een kawa staan waar geen gebruik van werd gemaakt. Deze voor een vriendelijk prijsje overgenomen.
Een beetje huisvlijt en whala!!
Oké het loopt niet hard en het is geen nieuwe, maar voor wat rond te scheuren voldoet hij goed.

voor



Na

God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Ik vind die zwarte toch mooier.  :mrgreen:

Maar als pekelfiets voldoet deze gegarandeerd en het hoeft bij gladheid niet echt hard te lopen.
Het ziet er in ieder geval goed uit zo.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

mooie winterbrommert, hopelijk krijg je allemaal die PK's een beetje op de weg, anders een setje noppen eronder en je kunt naar de Noordpool :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

leuke pekelfiets. Wat n verschil zo matzwart!

De Sjeng

#5
Ziet nog iemand anders verschillen buiten de kleur?  ;)

En kwa PK's komt redelijk van zijn plek, echter je moet redelijk hoog in de toeren blijven.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil


De Sjeng

yes!! beide goed.

Ben mij nu eens aan het chroom en aluminium aan het begeven
God Forgives, I Don't

De Sjeng

GVD krijg ik ook de schijt van!! Vanmiddag naar Cranenbroek in landgraaf. Daar was een gaskacheltje in de aanbieding. Dit zodat ik in de winter aan mijn 2e pekelfiets kan dabbelen (honda rebel die verbouwd word in bobber stijl)
Gevraagt aan medewerker waar ze staan? Deze loopt mee naar de plek, maar zegt terplekke...maar die hebben we niet meer...(alle 2 die ze in voorraad hadden zeker  >:( ) Maar!! hij kon wel besteld worden  :yes6rs: word alleen geleverd in februarie  :evil:.
GVD is al de zoveelste keer dat ik voor niets naar daar rijdt. Volgens mij hebben ze van alle aanbiedingen maar 1 of 2 in voorraad.
God Forgives, I Don't

Motzippaldy

Citaat van: De Sjeng op 07 december, 2011, 16:09:27
Volgens mij hebben ze van alle aanbiedingen maar 1 of 2 in voorraad.

Meestal allen in folder  :mrgreen:
Proud on the South