Boobytraps voor motorrijders in Duitsland

Gestart door DeWitte, 25 november, 2011, 11:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Wij motorrijders zijn niet overal even geliefd. Dat je dan als niet motorliefhebber geïrriteerd raakt op het moment dat er wéér een club met Rossi wannabees voorbij komt knallen langs je mooie oude boerderijtje aan die mooie weg begrijpt ieder normaal denkend mens wel. Maar wat er in Duitsland gebeurt is dan weer niet te begrijpen. Daar heeft laatst een randdebiel motorhater een stuk prikkeldraad op borsthoogte gespannen tussen 2 bomen op een geliefd stukje bospad. Later werd er in een bocht een paar stroken los grind gestrooid  en zijn er oliesporen gevonden op 'tactische' plaatsen. Resultaat: Een x aantal gewonden en 1 dode. De Duitse politie is dan ook naarstig op zoek naar de veroorzaker(s) van dit leed. 


valt je ja niks meer in wa? :overkill:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng


Het is niet goed te keuren....maar, ik kan mij er wel iets bij bedenken. Net zoals mij de wielrenners de strot uit komen. (en ja heb ook al eens gedacht aan een stok in een voorwiel of iets dergelijks) Kan ik mij voorstellen dat je er knettergek van word als er continue, en versterkt in het weekends. Motoren met vaak idiote snelheden, absurde capriolen uithalen en bijbehorende geluidsniveau voorbij scheuren. Als je dan in zo'n regio woont, kan ik mij bedenken dat er een grens word bereikt. De middelen daarentegen zijn natuurlijk niet goed te keuren.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Nou ja, dit is hetzelfde als naast Schiphol gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast van laag overkomende vliegtuigen.
Als je daar  niet tegen kunt moet je verhuizen...dan ga je toch zeker geen prikkeldraad over de spannen?
En als je nou nog zegt olie en grind, alléz, maar als je iets over de weg gaat spannen dan probeer je gewoon iemand te vermoorden.

Ik zeg opzoeken die dader en als ze hem gevonden hebben aan een touw achter een motor hangen en dan de Autobahn op.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

#3
Citaat van: SuzukiLimburg op 25 november, 2011, 15:41:28
Nou ja, dit is hetzelfde als naast Schiphol gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast van laag overkomende vliegtuigen.

Die mensen heb je, of die naast het circuit in Assen gaan wonen etc... maar hoezo is dit hetzelfde ? 
Er zullen ook mensen zijn die er al woonden voordat de bron van onverlast er kwam, of minder was.


Prikkeldraad en gravel / olie lijken me op zich staande incidenten, waarvan het prikkeldraad verhaal al veel eerder is gebeurd is, maar nu pas aangifte van gedaan is :

prikkeldraad

bochten-boobytrapper
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

#4
 Ik kan me de irritatie van de bewoners ( als daar de dader al gezocht moet worden )
ook wel voorstellen. Al is het middel om op deze mannier overlast tegen te gaan natuurlijk idioot. Ik geloof ook niet dat het iets uithaalt want wie gaat deze route er nu voor mijden ? dat zal minder dan 5% zijn schat ik zo.
En jaaaaa met die kl#&@ wielrenners heb ik het ook vaak genoeg aan de stok gehad
1x zelfs letterlijk ha ha
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.