MFL nieuwjaarsborrel 2012

Gestart door DeWitte, 27 november, 2011, 21:18:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 16 januari, 2012, 20:19:46
Ziet dr good oet! ;)
T vroagteke moag weg he :p

welk vroagteke? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Desmo-devil

Krijg al bijna spijt dat ik niet mee kan :mrgreen:
Maar wel leuk om dit " wie is nog met wie en waarom niet topic" te volgen  :lol:

SuzukiLimburg

Misschien handig om foto's van die nieuwe partners op het forum te zetten, anders weten we volended week niet wie bij wie hoort.  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

wie bij mij hoort zie je wel.... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: Mounty op 18 januari, 2012, 14:57:54
wie bij mij hoort zie je wel.... :mrgreen:

hoezo hangt ie aan de ketting  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Joker

Citaat van: Desmo-devil op 18 januari, 2012, 11:30:37
Krijg al bijna spijt dat ik niet mee kan :mrgreen:
Maar wel leuk om dit " wie is nog met wie en waarom niet topic" te volgen  :lol:

:laughing49so: :schater: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ik heb de nieuwe vlam van Mounty al gespot  :yes6rs: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Mounty op 15 januari, 2012, 13:56:31
....een verassing voor Motsi.....jij ken mijn nieuwe liefde ook al goed.... :mrgreen: :yes6rs: en je vrouw ook  :onderplak:

:shock:
Proud on the South  

Yvil

In het kader van, niet geschoten is altijd mis  :mrgreen: Komt er misschien iemand
door Wijlre (of dicht genoeg in de buurt) waarmee we eventueel mee kunnen
rijden? Dan kan de Ms, die waarschijnlijk voor de meeste van jullie ook "nieuw"
is hahaha  :P, ook lekker wat drinken. Nieuw staat tussen "..." omdat we toch
al een jaar en een paar maanden samen zijn  ;)

Ik hoor het wel!!  :thumbsup:

crazy j

:P als er dan toch door wijlre getoert word hou ik me graag vanuit gulpen ook aanbevolen voor een lift  :mrgreen:
living the life the way it comes

Joepie1958

ik had het op de lange baan geschoven, en heb net bericht dat ik definitief deze keer niet mee kan.
Ik moet vanaf de 28e op zoutarm dieet en mag 1 en 2 februari me vervoegen in het AZM voor een nier-angiografie.
Dan gaan ze met iets griezeligs via je liezen naar je nieren kijken, doen iets moeilijks met xenon in je lijf en nog andere zaken waar je niet blij mee bent. maar het is voor een goed doel, ze gaan eens kijken waar mijn bloeddruk en nierprobleem vandaan komt, hopelijk vinden ze iets :oops:
Nu die oogkijkers nog eens gek maken dat die iets aan m'n oog doen en dan hoop ik weer zo goed als nieuw te zijn :mrgreen:
Veel plezier met z'n allen, drink voorzichtig en denk aan mij :D
Wel graag foto's zodat ik de nieuwe aanwinsten kan bewonderen :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 23 januari, 2012, 21:10:51
ik had het op de lange baan geschoven, en heb net bericht dat ik definitief deze keer niet mee kan.
Ik moet vanaf de 28e op zoutarm dieet en mag 1 en 2 februari me vervoegen in het AZM voor een nier-angiografie.
Dan gaan ze met iets griezeligs via je liezen naar je nieren kijken, doen iets moeilijks met xenon in je lijf en nog andere zaken waar je niet blij mee bent. maar het is voor een goed doel, ze gaan eens kijken waar mijn bloeddruk en nierprobleem vandaan komt, hopelijk vinden ze iets :oops:
Nu die oogkijkers nog eens gek maken dat die iets aan m'n oog doen en dan hoop ik weer zo goed als nieuw te zijn :mrgreen:
Veel plezier met z'n allen, drink voorzichtig en denk aan mij :D
Wel graag foto's zodat ik de nieuwe aanwinsten kan bewonderen :worship-cool:

jij suc6 in het AZM dan...hoop dat ze iets vinden en je problemen kunnne oplossen.


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away