MFL nieuwjaarsborrel 2012

Gestart door DeWitte, 27 november, 2011, 21:18:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Joepie beterschap.

Ik hoop dat ik me betervoel dit weekend. Lig al 2 dagen plat met goeie koorts en alles wat daar bij hoort.
Verveel me KAPOT haha.

DeWitte

je ligt alleen begrijp ik? Het vraagteken is werken en laat jou aan je lot over? Ocherm

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: DeWitte op 26 januari, 2012, 06:17:00
je ligt alleen begrijp ik? Het vraagteken is werken en laat jou aan je lot over? Ocherm

:mrgreen:

Haha heb alleen n vretendepoepmachine door het huis rennen.

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 26 januari, 2012, 13:50:21
Citaat van: DeWitte op 26 januari, 2012, 06:17:00
je ligt alleen begrijp ik? Het vraagteken is werken en laat jou aan je lot over? Ocherm

:mrgreen:

Haha heb alleen n vretendepoepmachine door het huis rennen.

die vreet poep of wat?  :mrgreen: :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Gelukkig niet. Anders stinkt ie uit zn bek wah!

DeWitte

In het kader van hoe meer zielen, hoe meer vreugde, wellicht dat er nog een introducee biker mee gaat kuje/stappen samen met z'n madam. Diversen onder jullie kennen hem wel nog van het tripke naar maaskantje met zijn KTM 950 SMR toen hij ook mee was. En Rookie komt wellicht nog later na met zijn madam naar Bracke, die kregen eerst nog bezoek thuis en die haalden het eten dus niet...

:cool: 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: DeWitte op 26 januari, 2012, 19:13:36
In het kader van hoe meer zielen, hoe meer vreugde, wellicht dat er nog een introducee biker mee gaat kuje/stappen samen met z'n madam. Diversen onder jullie kennen hem wel nog van het tripke naar maaskantje met zijn KTM 950 SMR toen hij ook mee was. En Rookie komt wellicht nog later na met zijn madam naar Bracke, die kregen eerst nog bezoek thuis en die haalden het eten dus niet...

:cool:

begint zijn naam met een a en eindigd het op ntonio...? :mrgreen: :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Gaan we dan achteraf bij Antonio nog ene drinken? Kan me herinneren dat hij een paar leuke auto's heeft staan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Diddl

ik moet mij helaas afmelden voor vanavond ik lig met de griep op de bank me te vervelen volgende keer beter hoop op een aantal ritjes en terrasjes komend jaar
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

he wat jammer,volgende keer beter. Snelle beterschap.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Bedankt iedereen voor de leuke avond. :yes6rs: Eten was heerlijk en het Neubourg Pilske na afloop ook. Motzy jij had foto's? :cool:

Trouwens onze Toverfee deed haar naam aan :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Het was inderdaad gezellig.  :yes6rs:  bedankt
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 29 januari, 2012, 08:19:45
Het was inderdaad gezellig.  :yes6rs:  bedankt

Helemaal mee eens.
Alleen de betaling vind ik nog steeds heel vreemd, 35 euro is niet even niks.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Wij twee vonden het ook gezellig,en het eten was lekker. Betaling was idd vreemd, friet zat erbij en 35euro voor wat extra friet en majo is idd erg veel...maar prima opgelost toch.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Bij mij zat er geen friet bij, daar heb ik extra voor betaald.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.