extremisten gezocht

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 18:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

de extremist gezocht onder de moto's :twisted: of zijn er ook onbekende terroristen??? :twisted:

De Beier


de nieuweling :twisted:
[/quote]

de Slechtvalk de modellen ff niet meetellen  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Nou, ik vind de nieuwe R6 wel extreem met zijn 17,5K rpm... :worship-cool:


DeWitte

Doe mij toch maar een Hayabusa dan; qua uitstraling toch de Usama Bin Laden onder de terroristen imo. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

De Hayabusa dus :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
de Slechtvalk de modellen ff niet meetellen  :wink:

wat zijn die modellen mooi he ............. gelukkig trekken ze uiterlijk meer naar hun ma dan hun pa

Maarre..... ik vind de Busa tot op heden nog het meest extreme model. Ik twijfel na 3 jaar soms nog wel eens of ik hem uberhaupt mooi vind.

De Beemer vind ik een beetje tam en met die Blackbird koplamp verre van origineel.

De Kawa vind ik wel interessant uitzien, maar wil hem eerst eens in het echt bekijken (en op rijden!)
Op naar Jo Cado!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Het blijft Kawasaki met die belachelijke uitlaten :? Op zich is het wel een leuk ontwerp maar sommige dingen verpesten het. Die twee ei-vormige lampjes :? Eivormig?? Het zal wel... nu heeft de motor een bril op :roll: Knipperlichten uit de ZX-10R voorraad gehaald. Dat beugeltje achterop komt me ook bekend voor van een andere Kawasaki en dan spiegels er op waar de Formule 1 jaloers op is.

De BMW... leuk... zie Kawasaki verhaal maar dan wat minder erg.

Dus blijft het baanbrekende ontwerp over... De Hayabusa met de foute dempers :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

idd mooi ontwerp en zeker in deze kleur 8)


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

busa ofcourse :mrgeen:

en dan wel nog in de belijning waar de kop van de valk naar voren komt.
deze dus (niet toevallig dat ik deze ook heb dus, in deze kleurstelling)

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

zo'n hayabusa is een stoere brommert, jammer dat ie net zo lelijk is als de meeste berijders :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

brit

heb voor volgende gekozen:



het ding draait voor een 4-cilinder dan mssch vierkant, ik vind hem machtig

bmw rules with this bike :!:  (ahum) :lol:

brit

en deze vind ik nog machtiger:



maar het is allemaal zo duur  :evil:

Mounty

de Busa in het zwart en/of blauw vind ik geweldig, heb m ook in het helemaal zwart gezien, zoiets als de Gohstrider....geweldig mooi..
Alleen met bepaalde kleuren en de ronde vormen(bijv busaberke)..tja...het blijft een smaak appart..

De blauwe Kawasaki vind ik ook wel best een mooi uiterlijk..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gummi-Kuh

Nou hier dan de ideale family Hayabusa:


URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window