Prettige Kerstdagen en een goed 2012

Gestart door HD4ever, 24 december, 2011, 15:21:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Bij deze wens ik jullie allemaal mooie feestdagen en een gezond 2012 met veel mooie motor kilometers.  :yes6rs: 

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ja iedereen fijne kerst en een klasse biker nieuwjaar en hou um vooral heel, die brommert he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

ook vanuit Nuth wensen wij jullie allen prettige feestdagen en een gezond 2012 :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

 :bye: Prettige feestdagen en een goed 2012 gewenst vanuit Kessel
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Marcel B. Pan Rijder

Leuk filmpje! Iedereen een gezond 2012!!!!!!
Je leeft maar één keer.....

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

2012 een nieuw jaar, veel plezier, ik hoop jullie allen te zien :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Vanuit Eys een voorspoedig en vooral gezond 2012 voor iedereen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ook vanaf hier, Een heel voorspoedig en gezond 2012 met veel veilige en ongevalvrije kilometers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Vanaf een donker Achterhoek, wens ik eenieder een gezond en voorspoedig 2012.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

crazy j

iedereen een fijn en gezond 2012 en voor allen veel veilige en mooie km's dit jaar.
ik knijp er over 3 uurtjes een week ertussen uit naar oostenrijk kijken of het snowboarden nog een beetje wil lukken
living the life the way it comes

DeWitte

eey J, breek je nek niet ;) veel plezier
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Ook vanuit Bocholtz. de beste wensen voor 2012. en de 14e pakke vuur enge dur op.  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.