Hoofdmenu

MFL bbq zomer 2012

Gestart door Suzuki-Babe, 30 januari, 2012, 17:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Bianca

Ik ben dit helemaal vergeten te volgen en heb niet betaald.. Nu is dit voor mij niet erg aangezien ik toch voorbereidingen moet treffen voor mijn last minute naar Ibiza  :mrgreen: Volgende keer doe ik zeker mee!

DeWitte

Wel goed insmeren wa?  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

@ Bianca: Als je wel wilt komen regelen we wel wat!!  :yes6rs:
We hebben drinken zat en ik vlees hoeft ook helemaal geen probleem te zijn.
Ik zeg, vandaag wat meer doen, en zaterdag gewoon antreten!!


Yvil

Ps. Zaterdag middag zijn we aanwezig om de tent op te bouwen enz... Wie zich geroepen voelt te komen helpen
is uiteraard van harte welkom  ;) Verder komt Diddle hun slaapvoorziening al opzetten/regelen  :yes6rs: Dus als er
nog meer mensen op camping Fromberg willen verblijven zijn ook deze natuurlijk van harte welkom!! Ontbijtje
moet er denk ik ook nog wel vanaf kunnen   :cool: Sjpek en ei anyone?

DeWitte

Hoe laat gaan jullie opbouwen, mss dat ik ff een handje kom helpen. Ik ben errug goed in biertappen aansluiten en testen al zeg ik het zelf. :mrgreen:
Wie blijft er nog meer slapen trouwens?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: DeWitte op 20 juli, 2012, 08:09:40
Hoe laat gaan jullie opbouwen, mss dat ik ff een handje kom helpen. Ik ben errug goed in biertappen aansluiten en testen al zeg ik het zelf. :mrgreen:
Wie blijft er nog meer slapen trouwens?

We zijn bij nader inzien afgestapt van de tap Hub, maar er staan al 2 koelkasten te draaien, tot aan de nok toe gevuld met Jupiler.
Die moeten nog naar de tent verplaatst worden en er zal uiteraard gekeken moeten worden of het bier reeds de goede temperatuur
bereikt heeft!!  :twisted:

Ps. Wij blijven ook slapen  :mrgreen: Daarnaast Diddle/Mrs Diddle en ik geloof dat Suzuki-Limburg en -Babe ook misschien bleven slapen.

Joker

 Hub vroeg hoe laat jullie beginnen ha ha  :lol:
En dat Jupiler vind ik een prima keuze  :thumbsup:  En de Witte kan ook  op die mannier de Belsje staatskas al een beetje spekken. Dat kun je beslist met de boete verrekenen Hub  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Bier uit een fles ga je raar van moele.  :yes6rs:
Voordeel geen afwas. :lol:

Dus idd, HOE LAAT? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Nou ik zou willen voorstellen om 15u. Suzuki-Limburg en -Babe komen dan wat later met de BBQ enz.
Dus als er nog wat mensen willen komen helpen met het opbouwen zijn deze van harte welkom  :yes6rs:

Diddle komt ook nog, maar ik weet nog niet hoelaat. Moet toch een partytent van 3 bij 6 opgezet
worden, tafels en banken gehaald worden, bier getest worden, verlichting opgehangen worden enz.

@ Timeeh: Jij neemt die boxjes mee? Dan neem ik de laptop wel mee voor muziek.

Gassie

zal ik maar de verwarming meenemen
KTM SMT 2011

Joker

 Het was gezellig  :thumbsup:. Bedankt  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

#116
heel gezellig, echt een leuke avond. compleet met sterke verhalen aan het kampvuur :thumbsup: Supergeregeld, compliment aan het hele feestcomite  :worship-cool: bedankt allemaal. :worship-cool:






ps1 ik had weer eens gelijk, van flessebier ga je stjom breuzele :mrgreen:
ps2 zou Diddle niet opgegeten zijn door hondje Donut? :shock:
ps3 zou die tent of sterker nog die bomen nog staan? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Wij zijn dan wel redelijk vroeg vertrokken maar het was inderdaad gezellig.
Het kleintje, Jessica, was er wel blij mee, we waren amper in Schin op geul toen ze al sliep.
Ze heeft ook hier bij ons heel goed doorgeslapen. (van alle alcohol ??  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Nou, dat was zeker een geslaagde avond gisteren. Erg gezellig, lekker koud bier, lekker gegeten, veel slap geauwehoerd, geluk gehad met het weer, enz, enz.

Ik denk dat dit wel voor herhaling vatbaar is.
Iedereen bedankt voor de gezellige avond en tot de volgende editie!

Groete van Kokkie
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!