MFL bbq zomer 2012

Gestart door Suzuki-Babe, 30 januari, 2012, 17:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Er moet nog vanalles geregeld worden ja, maar dat komt wel goed.
Als eerste moet er gekeken worden naar de kosten en dan moet dat bedrag gedeeld worden door de deelnemers. Uiteraard moet er vooruit betaald worden.

De details worden later door het feestcommitee hier geplaatst.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Suzuki-Babe

Beste MFL'ers,

De totale kosten voor de BBQ incl drank zullen €21,50 per persoon bedragen.
Kinderen t/m 12 zijn gratis, hier wordt dan weliswaar geen extra BBQ pakket voor besteld.
In dit bedrag zijn inclusief; huur BBQ, vlees, salade, stokbrood, bestek, servies, tap met een vat bier, koelkast met diverse frisdranken en een aantal steh-tische. Gezelligheid moeten we zelf voor zorgen.

Omdat zowel de BBQ als de drank vooruit betaald moet worden willen we jullie vragen om vooruit te betalen. Betaling kan geschieden op rekeningnummer 13.85.75.371 ten name van Claudia Pluijmaekers o.v.v. je forumnaam.

Het bedrag van 21,50€ p.p. moet uiterlijk 15 juli 2012 op de rekening staan. Pas zodra het geld is bijgeschreven is je deelname definitief en wordt er rekening met je komst gehouden.
Ivm het vooruit bestellen en betalen kunnen wij geen geld restitueren indien je uiteindelijk toch niet kunt komen.   
Wij hopen dat jullie hiervoor begrip hebben, maar anders lopen wij het risico dat we als organisatie deze extra kosten op ons meoten nemen.

Verder hopen wij jullie in grote getalen te mogen begroeten op de eerste MFL BBQ en wij bidden tot de weergoden dat het weer prachtig zal zijn op deze dag.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

QuattroFrits

Ik heb het al maar overgemaakt, dan kan ik het niet meer uitgeven.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

En dat is bij a-z bbq of zoiets? Met andere woorden geen afwas???  :mrgreen:

En die tap, moeten we daar voor betalen met die steht-ische enz? Want die kan ik
misschien ook nog wel gratis uithalen. just asking he!!  :thumbsup:

oeh en ik neem aan dat er ook witte wijn is voor de dames? (lees mijn vriendin  :oops:)

Mounty

ik zal het geld overmaken..voor de 15e  :yes6rs: ff sparen wah. :yawn:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

zoey

scooter kappenset http://www.kappenset.com

QuattroFrits

Citaat van: zoey op 04 juli, 2012, 03:43:32
:yes6rs:

Ik kan me vergissen, maar ook "jaknikkers" mogen zich eerst even voorstellen in de "nieuwe gebruikers" rubriek.
Dus Zoey.........
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Suzuki-Babe

Namens de feestcommisie :-) hebben wij een vraagje.
Is er iemand op het forum die voor ietwat muziek kan zorgen.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Yvil

Citaat van: Suzuki-Babe op 04 juli, 2012, 12:43:17
Namens de feestcommisie :-) hebben wij een vraagje.
Is er iemand op het forum die voor ietwat muziek kan zorgen.


Nou inderdaad!! We hoeven niet echt met buren rekening te houden,
dus als iemand wat heeft staan zou dat erg leuk zijn   :yes6rs:

En bij gebrek aan beter is ook al een huis tuin en keuken stereo installatie
welkom. Er moet toch iets van muziek zijn, niet dan? Dus wie heeft er iets
in de aanbieding???

Tenslotte geld nog steeds: IEDEREEN IS WELKOM!! Ook nieuwe leden! Dus
wie zich nog wil aanmelden, Please Do!! Wordt een goede avond denk ik zo. 

:mrgreen:


Joker

Ik heb ook nog even een vraagje, Hoe laat start de BBQ eigenlijk ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

#70
rond etenstijd toch?? :mrgreen:

geld is net overgemaakt, 2 volwassen en kiddo komen tegen die tijd dat we honger hebben ri Wielder de 21e...........

apropos muziek, Frits nam toch zijn "kwetschbuul" mee??


ow ja een/het adres is tzt ook wel handig :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Ik krijg hier een beetje een akelig gevoel bij  :)
Ik kan pas rond 8 uur. zou er dan nog wat te knauwelen over zijn ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

Komt vast wel goed ;-)

Blijven er overigens nog mensen slapen? Tenten, caravan's campers?

DeWitte

Gaan we vooraf nog een toerke maken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

wat betreft muziek....ik kan angie eens vragen of ze tijd en zin heeft om voor wat muziek te zorgen...anders zingt hub toch wat...onder begeleiding van frits op de "kwetsjbuul" :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009