benzine tank fzs 600

Gestart door stephan72, 17 maart, 2012, 19:43:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephan72

hallo

heb vandaag beide motoren een beurt gegeven bougies olie,oliefilter en luchtfilter helaas ben ik bij de motor van mijn vriendin een lek onder de benzine tank tegen gekomen is wel maar een kleintje maarja moet toch gemaakt worden .
iemand een idee hierover nieuwe of een gebruikte of zelfs laten zandstralen van binnen en buiten en dan nieuw spuiten.
groeten stephan

QuattroFrits

Misschien laten repareren door een ervaren lasser ?
Ik ken er helaas geen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

stephan72

dankje
ik zie verschillende middelen op internet weet niet goed wat ik hiervan moet denken zoals Rustarrestor of Tankcure iemand hier erfvaring mee.
anders denk ik dat ik waarschijnlijk de tank laat zandstralen

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: stephan72 op 17 maart, 2012, 19:43:56
hallo

heb vandaag beide motoren een beurt gegeven bougies olie,oliefilter en luchtfilter helaas ben ik bij de motor van mijn vriendin een lek onder de benzine tank tegen gekomen is wel maar een kleintje maarja moet toch gemaakt worden .
iemand een idee hierover nieuwe of een gebruikte of zelfs laten zandstralen van binnen en buiten en dan nieuw spuiten.
groeten stephan

volgens mij kan/gaat dat niet  ;)
en met tankcure moet je uitkijken eenmaal erin kun je geen Forté/Kent reiniger erin mengen want dat tast je coating weer aan (schilferen)

Joker

Ik heb ooit eens een tank laten solderen. is nooit meer stuk gegeaan.
maar ik denk dat je met een 2e handsje goedkoper uit bent dan met repareren
alleen op marktplaats staan er al 3 te koop.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

ik heb van dat polyester tweecompound kneedbaar spul liggen...kan tegen benzine etc. wij gebruiken dat om radiatoren te repareren en dat zelfs onder druk. Miss dat zoiets kan helpen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

stephan72

hallo
bedankt voor de info heb er inderdaad vandaag eentje in eindhoven gehaald zat alleen een deukje in maar dat viel wel mee .

QuattroFrits

Citaat van: stephan72 op 18 maart, 2012, 15:45:24
hallo
bedankt voor de info heb er inderdaad vandaag eentje in eindhoven gehaald zat alleen een deukje in maar dat viel wel mee .

Door dat deukje gaat er iets minder in en is het tanken weer goedkoper.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

stephan72

haha
dat is waar 10 milliliter dat scheelt enorm in de tankkosten :lol: :cool: