China zet serieuze stap op Europese motormarkt

Gestart door BMWhub, 28 februari, 2012, 18:33:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BMWhub




China zet serieuze stap op Europese motormarkt



Keeway, onderdeel van het Chinese Qian Jiang, komt met een serieuze 600 naked op de Europese markt.

Keeway produceert al sinds de jaren '90 lichte motoren en scooters. De RK600 is de eerste stap op serieus motorterrein. De naked wordt aangedreven door een 600cc viercilinder blok. Met z'n zijdelingse schokbreker à la Kawasaki ER en de voorpartij met een UPSD-voorvork en een forse radiaal gemonteerde remschijf is dit technisch én ontwerptechnisch niet dat wat we gewend zijn van China. In de positieve zin. Qian Jiang is overigens grootaandeelhouder van Benelli.

De prijs kan wel eens flink onder die van de Japanse concurrentie gaan duiken. En da's altijd interessant. Dit voorjaar worden de eerste modellen verwacht in Europa. Er is niets bekend over een Nederlandse importeur, wel komen de motoren sowieso naar Groot-Brittannië.


Type categorie:


Street/Naked


bron: http://www.anwbmotor.nl/nieuws/china-zet-serieuze-stap-op-europese-motormarkt
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

Beter goed gestolen dan slecht zelf bedacht :evil:
Mahja, dat dachten we vroeger van de producten van Honda, Suzuki en Yamaha ook, en die blijken niet eens zo héél slecht te zijn :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Dat ziet er nog best leuk uit. Ik verwacht veel van de prijs, maar weinig van de kwaliteit. Ik voel me toch niet zo prettig met 180 km/h op een wegwerpbrommer.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

 Ja het blijft toch chinees. iets echts betrouwbaars of degelijks hebben die nog nooit gemaakt volgens mij
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 01 maart, 2012, 18:00:09
Ja het blijft toch chinees. iets echts betrouwbaars of degelijks hebben die nog nooit gemaakt volgens mij

Het chinese eten ??  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: QuattroFrits op 01 maart, 2012, 18:02:15
Citaat van: Joker op 01 maart, 2012, 18:00:09
Ja het blijft toch chinees. iets echts betrouwbaars of degelijks hebben die nog nooit gemaakt volgens mij

Het chinese eten ??  :lol:
Ben ik ook wel eens van aan de racekak gekomen.  maar bij nader inzien....... die vrouwtjes vind ik wel wat hebben  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 01 maart, 2012, 18:20:00
Citaat van: QuattroFrits op 01 maart, 2012, 18:02:15
Citaat van: Joker op 01 maart, 2012, 18:00:09
Ja het blijft toch chinees. iets echts betrouwbaars of degelijks hebben die nog nooit gemaakt volgens mij

Het chinese eten ??  :lol:
die vrouwtjes vind ik wel wat hebben  :yes6rs:

Zijn dat die van "wil je me nu" ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.