Megamot 2012 in Aken

Gestart door Joepie1958, 29 februari, 2012, 11:37:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Ook niet in Utrecht geweest? (want: te duur, te ver weg, alleen maar Hollanders, altijd hetzelfde) of was je er wel en wil je op herhaling maar dan dichterbij?

CiteerMEGAMOT 2012 bei KOHL Motorrad in Aachen

Die Motorrad-Messe im westlichen Zipfel Deutschlands hat es in sich.

Aus ganz NRW, den angrenzenden Niederlanden und Belgien und aus Rheinland-Pfalz kommen bei hoffentlich sonnigem Wetter wieder zahlreiche Motorradfans zum Saison-Opening in die Kaiserstadt.

KOHL Motorrad gibt zusammen mit
               Motorrad Meyer aus Aachen
                         Motorrad Stöbe aus Würselen
                                   Moll Motorrad aus Aachen
                                             BÜSE

den Startschuss in die neue Saison:

Die Fülle der Neuheiten hält mit der großen INTERMOT mit – und das direkt vor der Haustür und bei freiem Eintritt.

Nicht nur gucken, sondern gleich ausprobieren und fühlen!


Auf der MEGAMOT wird alles zum Testen, Fühlen, Sitzen und lebhaften Cruisen für die Besucher vorbereitet. Über das gesamte Wochenende geht mehrmals täglich ein Konvoi mit den aktuellsten Maschinen von Suzuki, KTM, Yamaha, Vespa, Honda, BMW und Harley-Davidson, Triumph, DUCATI auf Spritztour rund um Aachen. Zurück vom Biker-Korso erlebt man auf der MEGAMOT bei KOHL Motorrad eine atemberaubende Stunt-Show, lässt sich von der Gastronomie Kohlibri verwöhnen oder genießt die Bühnenshow mit scharfen Jungs und heißen Mädels.


Knackige Models auf der "Stage of Fashion" unterhalten bei heißen Rhythmen.  Nicht nur ein Hingucker, sondern ein Leckerbissen für alle Motorradfans!

Spektakulär und nicht mehr weg zu denken

Unser Stuntman lässt die Reifen qualmen, überzeugt mit atemberaubender Artistik und gibt allen Motorradfahrern entscheidende Tipps, z.B. wie man keinen Wheely angehen sollte und wie wichtig die richtige Dosierung der Hinterradbremse beim "Einradigen Motorradfahren" ist.


Wer sich dann noch nicht so ganz traut seine eigene Maschine auf das Hinterrad zu stellen, kann am Wheely-Simulator erst noch einmal ohne Risiko testen.
Außerdem auf der MEGAMOT



Die MEGAMOT bei KOHL ist in dieser Zusammenstellung eine Bikershow der Superlative. Alle Aussteller und Besucher freuen sich schon auf das Event. Für die ganze Region ist das Event eindrucksvoll inszeniert und gibt neue Impulse für Business und die Motorrad-Szene.


MEGAMOT 2012
     10. und 11. März 2012
     10-17:00 Uhr
     4.000 qm überdachte Ausstellerfläche
     5.000 qm AußenflächeKOHL Automobile in Aachen
Neunhofstraße 160
52078 Aachen

     •  Kontakt: Torsten Thönis 0178-7277118  oder Walter Herwartz-Emden 0241-5688-445
     •  Bildnachweis: © Torsten Thönis, Aachen

Bron: Ride-and-Read.com
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Mega Mot is cool, :yes6rs: :cool:

Gaan we weer? currywurst scoren, bikes en babes kieke??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Vorig jaar gemist, maar het jaar ervoor was leuk ondanks dat ik alleen op de Segway heb gereden en niet op motoren. Dit jaar in de herkansing met hopelijk een proefritje op iets leuks, waarschijnlijk op zaterdag 10 maart.

2 jaar geleden kon ik overigens de stand niet vinden om in te schrijven voor de proefritten, dus hopelijk dit ajar wel.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

count me in.

reeds afgelopen 2 edities geweest blijft een leuke beurs.
living the life the way it comes

Joepie1958

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 februari, 2012, 13:23:18
Vorig jaar gemist, maar het jaar ervoor was leuk ondanks dat ik alleen op de Segway heb gereden en niet op motoren. Dit jaar in de herkansing met hopelijk een proefritje op iets leuks, waarschijnlijk op zaterdag 10 maart.

2 jaar geleden kon ik overigens de stand niet vinden om in te schrijven voor de proefritten, dus hopelijk dit ajar wel.

Vorig jaar zijn we massaal niet geweest, volgens mij is het een tweejaarlijks evenement :lol:
Als er weer Segways zijn wil ik dit jaar wel eens rijden, lijkt me ideaal ding om de honden uit te laten maar vraag me of hoe ze off road rijden!
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 februari, 2012, 13:23:18
Vorig jaar gemist, maar het jaar ervoor was leuk ondanks dat ik alleen op de Segway heb gereden en niet op motoren. Dit jaar in de herkansing met hopelijk een proefritje op iets leuks, waarschijnlijk op zaterdag 10 maart.

2 jaar geleden kon ik overigens de stand niet vinden om in te schrijven voor de proefritten, dus hopelijk dit ajar wel.

Mag ik ook weer mee ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Citaat van: QuattroFrits op 29 februari, 2012, 17:50:15
Mag ik ook weer mee ?

Kleine kink in de kabel, ik ga 's morgens om 10 uur met mijn VW bus naar de monteur om de wisselstroom dynamo om te bouwen en te bedraden. Dat heeft even voorrang. Als ik een beetje op tijd weer thuis ben dan ga ik uiteraard nog even richting Aken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Ja, leuk. ik zaterdag ochtend  of de zondag.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

is er nog iemand geweest vandaag en heeft die dan ook de stand gevonden voor de testritten misschien dat ik morgen even met mss daarnaartoe rij voor een probefarht

KTM SMT 2011

DeWitte

hoe laat ga je Gassie? Ik ga mss mee, als ik die kleine witte krak zo ver krijg om nog eens bij pa achterop te springen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 11 maart, 2012, 07:50:12
die kleine witte krak

Dwing haar niet, eens zal ze dat tegen jou gebruiken.  :yes6rs:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

is weer afgeblazen we gaan wat anders doen en daar hoef ik haar niet voor te dwingen  :twisted:
nee voel me nog steeds niet super na de carnaval vandaag maar eens goed doorstomen en badderen zodat ik weer fatsoenlijk zicht krijg,zie steeds wazig en das klote op de brommer :-X
Citaat van: DeWitte op 11 maart, 2012, 07:50:12
hoe laat ga je Gassie? Ik ga mss mee, als ik die kleine witte krak zo ver krijg om nog eens bij pa achterop te springen
KTM SMT 2011

DeWitte

Nou was wel weer ff leuk en goed geregeld. Gratis bewaakte motorparkeerplaats.
Behalve veel volk,motoren en (vr-)eetkraampjes, leuke stuntshow, motocross demonstratie, modeshow (lekker wiever :mrgreen:)
Nog een paar bekenden gezien o.a. Motzy + zoon  :cool:

ow en DeWitte-krak op de quad aan ut oefenen ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Motzippaldy

Proud on the South