Pratschbrommers voor opa en oma

Gestart door Joepie1958, 10 maart, 2012, 16:20:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Jullie weten, hoe ouder hoe gekker :yes6rs:
Nou hadden we een financiële meevaller (denk aan staatsloterij, postcodegedoe, vriendenloterij ed.)  en hebben besloten om wat te investeren in fun!
Aangezien ik eigenlijk al langer een echte pratschbrommer wilde en mijn vrouw zeker niet wilde achterblijven hadden we besloten om ieder voor zich iets geschikts uit te zoeken, en BMW had niet echt wat we zochten :oops:
Dus voor Opa is er nu een Oranje en voor Oma een Groene.
Maar ja, dan ben je er nog niet, ook een trailer voor die twee moest er komen :-X
Nou hebben we wel een autootje, maar die trekt dat niet, dus eigenlijk wilden we wel een stoere auto om het zaakje te trekken :shock: (gelukkig kon bruintje dat ook nog trekken)
Voor de foto's heb ik een afspraak gemaakt met de mij bekende Maastrichtse fotograaf (en klant) G.v.G., daar kunnen we vanavond in zijn studio terecht, dus zodra ik foto's heb zal ik jullie groen van jaloezie laten uitslaan op dit forum :schater: :schater:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

De motoren!! :yes6rs:


Met trailer :shock:


De 4x4 die het moet trekken :lol:


Vanmiddag even een ritje gemaakt naar het café van mijn vriendinnetjes :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

:schater:

heb je het kleinkind het speelgoed afgenomen Joep? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: Joepie1958 op 11 maart, 2012, 18:07:23

Vanmiddag even een ritje gemaakt naar het café van mijn vriendinnetjes :yes6rs: :yes6rs:


POSER!    :mrgreen:

maarruh ... heb jij niet een béétje te veel vrije tijd tegenwoordig ?!?! ;)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009