Hoofdmenu

gehoorbescherming

Gestart door stephan72, 20 maart, 2012, 08:01:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stephan72

wilde wel eens weten of iemand van jullie ervaring heeft met deze artikelen je hebt verschillende apine en aangemeten oordopjes
gr stephan

DeWitte

ik gebruik die doodgewone gele oordopjes die je ook bij een bouwmarkt krijgt, werken prima. Die aangmeten dopjes zullen zeker beter zijn, maar ook stukken duurder.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

stephan72

ja das waar maar de gewonen dopjes beperken het com systeem hoor je het niet meer goed die andere werken met filters voor de ruis eruit tehalen

Joker

 Ik gebruik al jaren aangemeten oordopjes ( als ik ze niet vergeet in te doen  :oops: )
Ik heb ze al zeker 10 jaar en ze zitten nog steeds prima. destijd kon je kiezen uit hard en zacht
materiaal . ik heb de harde omdat je daar een touwtje aan kon maken
( ik raak nog al makkelijk dingen kwijt ) van een vriend die een jaartje geleden voor gehoorbescherming ging hoorde ik dat ze dat nu niet meer deden ( een touwtje er aan maken )
Die dingen van de bouwmarkt heb ik ook wel eens geprobeerd. maar om de één of andere rede
kwamen die bij mij steeds uit het oor.  Ik denk wel dat gehoorbescherming geen overbodige luxe is. want als ik ze al eens vergeet bij een wat langere rit dan suisen mijn oren de dag erna nog.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Motzippaldy

Ik gebruik niets want ik ben bijna doof  :mrgreen:
Proud on the South  

stephan72

ja dat is waar mijn vriendin heeft gevoelige ooren

Timeeh

Wij hebben nu sinds een jaar aangemeten bescherming van Streukens. Bevalt erg goed. Vergeet ze soms alleen in te doen.

@ De witte; waren die ooit geel?? :D

Toledo

Ik heb al jaren aangepaste bescherming, en ik heb een Nolan N103 helm met daarin het n-com systeem van Nolan. Ik kan nog duidelijk de aanwijzingen horen van de Garmin, alleen de stem van m'n vrouw die hoor ik af en toe niet  :twisted:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 20 maart, 2012, 10:44:22
Ik gebruik niets want ik ben bijna doof  :mrgreen:

Wat zeg je ?? :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

stephan72

aah dat is niet zo erg kan af en toe goed van pas komen :worship-cool: :lol:
om je vrouw niet te horen.

Diddl

ik heb ook al een aantal jaren aangemeten oordopjes maar ik heb ze eigelijk nooit in ik gebruik iets anders en dan hoor ik ook helemaal niets  :schater: ( en sommige weten dan waar ik het over heb)
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 20 maart, 2012, 16:34:32
Citaat van: Motzippaldy op 20 maart, 2012, 10:44:22
Ik gebruik niets want ik ben bijna doof  :mrgreen:

Wat zeg je ?? :mrgreen:

Ik hoor je niet,  je moet  Caps Lock aan doen  :mrgreen:
Proud on the South  

Joker

Citaat van: Motzippaldy op 20 maart, 2012, 19:58:36
Citaat van: QuattroFrits op 20 maart, 2012, 16:34:32
Citaat van: Motzippaldy op 20 maart, 2012, 10:44:22
Ik gebruik niets want ik ben bijna doof  :mrgreen:

Wat zeg je ?? :mrgreen:

Ik hoor je niet,  je moet  Caps Lock aan doen  :mrgreen:
:laughing49so: :schater: :schater:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Nu heb ik de NUM Lock aangezet en ik versta nog niets,










Toch maar eens die massieve doppen uit mijn flaporen boren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.