Hoofdmenu

Motorzegening Bocholtz

Gestart door Joker, 23 maart, 2012, 12:26:52

Vorige topic - Volgende topic

Joker

Zaterdag 31 Maart organiseert Ironcentauer weer hun traditionele motorzegening in Bocholtz
   Place to be aan de kerk Bocholtz city   Time . 15.00 uur
Aansluitend kort ritje van +/- 50 km  en daarna een kopje koffie met Vla .
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

stephan72

ik denk dat ik met mijn vrouwtje erheen gaan moet lukken heb toch vrij die zaterdag

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

zegenen is me te weinig, hij moet eens goed nat en dan gepoetst, maar dat zal d'r pestoor van Booches wel niet doen, dadelijk zelf dan maar :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Nog even een reminder voor diegenen die echt niets aan het toeval willen overlaten  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

als alles lukt op tijd vandaag dan ben ik er  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

stephan72

Joker

DeWitte

speel jij de pastoor vanmiddag? :mrgreen:

stephan72

zal eens kijken of we nog een wc borstel hebben voor de zegening

stephan72

zo lekker ernaartoe geweest was leuk fijne rit gemaakt en daarna nog een stukje cake en koffie fijn geregeld heb twee leren kennen van het forum de witte en joker heel leuk

Joker

Ja het was weer even leuk.  :)

Joker

Het is weer zo ver  :yes6rs:
Motorzegening door MC Ironcentauer.  Altijd wel even leuk.
Zaterdag 23 Maart
Verzamelen 14.45 uur ACHTER de kerk ( Kerkstraat ).
Dan zal om 15.00 uur Pastoor Pierik voor de
Heilige Jacobus de Meerdere kerk te Bocholtz de motoren zegenen.
Aansluitend is er een korte toerrit van ± 50km
Waarna we in ons clublokaal gezamenlijk bij koffie en gebak kunnen bijpraten.

DeWitte

ik ben erbij als ut beetje gedooid heeft, haha