Meer controles op motorrijders Eifel

Gestart door DeWitte, 05 april, 2012, 15:15:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De politie van Duitsland, Nederland, België en Luxemburg gaat deze lente meer dan in andere jaren motorrijders in de Eifel controleren.

De vier landen hebben afgesproken om vaker samen snelheidscontroles te organiseren in de Euregio.

De Duitse Eifel is erg geliefd bij motorrijders, onder meer vanwege de bochtige wegen. De laatste jaren stijgt het aantal doden en gewonden onder motorrijders in de Eifel. Vorig jaar raakten daar 26 Nederlanders gewond.

bron L1
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ik vraag me af wat die mensen bezielt om zo hard door die gevaarlijke bochten te scheuren...  hypocrite
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Citaat van: Busaberke op 06 april, 2012, 12:38:13
Ik vraag me af wat die mensen bezielt om zo hard door die gevaarlijke bochten te scheuren...  hypocrite

Inderdaad...dat zou ik nou nooit doen... :roll:
off-line

Joker

 En ik vraag me af of al die polizisten echt niks beters te doen hebben  :guns:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Road Racing Tonnie

Ik snap er ook helemaal niks van, al dat gejakker, en al dat geraas, ga toch lekker gezapig rijden, en van de natuur genieten,  :yes6rs: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Citaat van: Road Racing Tonnie op 06 april, 2012, 18:26:56
Ik snap er ook helemaal niks van, al dat gejakker, en al dat geraas, ga toch lekker gezapig rijden, en van de natuur genieten,  :yes6rs: :-X

Klinkt zeer verstandig.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Nou ik begrijp het opzich wel (  :oops: ) ben in de eifel al regelmatig een stel halve zolen tegengekomen. Die je langs alle kanten voorbij/tegen komen, met absurde snelheden. Regelmatig van die "ging maar net goed"ervaringen gehad.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 06 april, 2012, 19:21:26
Nou ik begrijp het opzich wel

Maar jij rijdt een Harley. Dat zegt genoeg !!  :-X :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar... eh... je hebt gelijk. Er zitten veel halve zolen tussen, die in een bocht nog even links naast je de buitenbaan over de middenstreep nemen. Ze moeten eens leren 'onthaasten'. :naughty:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik denk dat het een stuk minder gevaarlijk zou zijn als al die "duikboten" wegblijven, zodat je niet om die rijdende chicanes hoeft om in te halen. :mrgreen:

of nog beter, koekblikken, harleys en andere "slowrider" de zon en feestdagen en de rest van de week voor leden van het "Joe Bar Team" :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 07 april, 2012, 08:39:46
ik denk dat het een stuk minder gevaarlijk zou zijn als al die "duikboten" wegblijven, zodat je niet om die rijdende chicanes hoeft om in te halen. :mrgreen:

of nog beter, koekblikken, harleys en andere "slowrider" de zon en feestdagen en de rest van de week voor leden van het "Joe Bar Team" :mrgreen:

Doe maar, lijkt me heel leuk.  :mrgreen:

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

jesus  :shock:.... wat is er met jouw gebeurd  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 07 april, 2012, 08:54:25
jesus  :shock:.... wat is er met jouw gebeurd  :mrgreen:

Met die jas aan krijg ik geen rust (en geen lucht) dus zie ik er echt kapot uit.  :yes6rs:
Het is net een zwerver, nu de kartonnen doos nog.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

"ze" hebben gelijk ................................... hoe ouder hoe gekker :mrgreen:
(wie het leer past trekke het aan)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

 Ik kwam vandaag dit artikel tegen


'Nederlandse hardrijders in België vrijuit'

BRUSSEL (ANP) - Sinds begin dit jaar kan Nederland geen gegevens over Nederlandse nummerplaten meer doorgeven aan Belgische politiekorpsen. Nederlandse snelheidsduivels worden daarom niet meer beboet, tenzij de politie hen op heterdaad betrapt en de boete ter plekke int. Dat meldde zaterdag de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

De Belgische politiekorpsen in de grensstreek konden tot begin dit jaar rechtstreeks gegevens over nummerplaten opvragen bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW). Maar de Nederlandse instanties zijn overgeschakeld naar één contactpunt bij de Belgische zusterorganisaties van de RDW. Die zijn echter nog niet klaar met aanpassingen die noodzakelijk zijn voor het uitwisselen van gegevens op de nieuwe wijze.
:schater: :rofl: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.