Mijn bobber / winterproject

Gestart door De Sjeng, 19 april, 2012, 10:53:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Om de winter door te komen, ben ik begonnen om een honda rebel 450 om te bouwen naar een jaren 60 stijl bobber.
Je ziet het er niet aan af, maar was veel werk. Meer dan ik zelf verwacht had. (fabrikage, montage, electrisch en spuiten zelf, muv het stuur)
Gezien ik het spuitwerk niet zo geslaagt vondt, heb ik deze weer opgeschuurd. Daar kwam een bijzonder resultaat aan het licht. Een ratbike achtig iets, net alsof ze de tank net ergens uit de plom hadden gevist. In de eerste instantie erg tevrede over. Er blanke lak over en klaar!! In de 2e instantie(bij daglicht/montage) heb ik toch maar besloten om hem voor nu zijdeglans zwart te spuiten. Tot ik iets anders in gedachte heb,
Het is een bijzonder leuke fiets om mee te rijden, en met de open uitlaten ook nog eens een mooi geluid.
Alleen bij regen iets minder. Voor geen spatbord, achter een klein. Waardoor ik zeiknat was, en de drek tot in mijn nek.
Desalniet te min veel lol, bij het maken en het rijden(zelfs bij regen)





God Forgives, I Don't

DeWitte

 :cool: maar stuurt dat nog een beetje?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Nee!! Doordat er geen voorspatbord op zit, heeft de voorvork veel ruimte. Dus ga ik een beugel plaatsen (iemand een idee? of iets liggen) of een flink ingekort voorspatbord.
God Forgives, I Don't

Joker

 Ik vind hem best geslaagd  :yes6rs: alleen bij het volgend project een zwaarder blok gebruiken
zo één waarmee je stoeptegels uit de grond trekt  :)   
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

ziet er leuk uit  :yes6rs:

maare... dat stuurtje is da eigen fabrikaat  :lol:

tis toch geen verwarmingspijp wa... :mrgreen:

De Sjeng

Citaat van: @Sambal op 19 april, 2012, 18:27:45
ziet er leuk uit  :yes6rs:

maare... dat stuurtje is da eigen fabrikaat  :lol:

tis toch geen verwarmingspijp wa... :mrgreen:


Nope!! dikwandig rvs, profecioneel gelast
God Forgives, I Don't

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.