Motards gezocht voor Gala donderdag 28 juni Heerlen SBO de Griffel

Gestart door DeWitte, 09 mei, 2012, 20:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Eys 9 mei 2012,

Beste Vriend vd Ride 4Fun, Beste Motard,

Vandaag kreeg ik een telefoontje van SBO de Griffel in Heerlen. Een basisschool voor kinderen met speciale zorgbehoefte. De vraag is of er motards bereid zijn voor hun gala op donderdag 28 juni (+/-19-21:00) Ongeveer van opzet zoals vorig jaar voor de BSO Catharinaschool. Een avond voor zeer speciale kinderen mag je wel zeggen. ;)

Ik heb 5 man/motards nodig. Vergoeding> een vette glimlach van de bijrijders onderweg en een kop koffie van de juf achteraf. Het is toch nog lang tot in september voor de echte Ride 4Fun, dus tijd een uurtje een ander een groot plezier te doen wa?

Het plan is om de kids ergens in de buurt op te pikken op een verzamelplaats met de auto's, naar school te rijden en weer terug om de volgende te halen. Jij als motorrijder moet dan ff 3 kwartier tot 1 uurtje als richtingaanwijzer staan zodat de koekblikkers niet verdwalen. Ik heb ongeveer 5 man nodig, bij meer opgaves zal ik eerlijk loten :yes6rs: Details volgen zou gauw als ik het complete plan klaar heb. Geef je aub snel op via info@Ride4Fun.nl (niet via hier aub) en reserveer deze avond in je agenda. Opgave graag voor a.s. maandag 14 mei.

Alvast bedankt,

Namens organisatie Ride 4Fun, gruss Hub
zie ook www.Ride4Fun.nl voor foto verslag van de Catharinaschool zodat je een indruk krijgt.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

u2,

Dank jullie voor de aanmeldingen tot zover. :worship-cool:
Ik zit op 7 motards, mensen die zich nu nog aanmelden komen op de reservelijst ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen