Het zou verboden moeten worden..........

Gestart door DeWitte, 15 juni, 2012, 07:07:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Die ben ik tegengekomen, ja daar word ik niet vrolijk van.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

Getverdegetver !!!!
Wil je zoiets niet meer op een openbaar forum zetten, zonder vooraf de leden over de gruwelijke beelden te informeren?  :puke:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Van de week zag ik zo'n ding rijden met iemand achterop... ik heb 3 keer moeten kijken om mezelf er van te verzekeren dat er niet iets anders aan de hand was :shock: Dat zag uit...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: Herr Tod op 16 juni, 2012, 13:42:29
Van de week zag ik zo'n ding rijden met iemand achterop... ik heb 3 keer moeten kijken om mezelf er van te verzekeren dat er niet iets anders aan de hand was :shock: Dat zag uit...

waar dacht je aan dan..... bumperkleven  :lol:

natte-bougie

moet niet gekker worden, gelukkig rijden er niet al teveel van rond.

m@rtijn

jammer dat er zo'n BMW sticker op zit...dat haalt ons merk zo omlaag!
off-line

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 07 augustus, 2012, 21:15:18
jammer dat er zo'n BMW sticker op zit...dat haalt ons merk zo omlaag!

Sorry, het is absoluut niet "ons" merk, misschien van jou maar echt niet van mij.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

Ik denk dat Frits de spreekwoordelijke uitzondering is, die wordt nooooit oud :-X
En een S 1000 RR is echt geen ouwe-lullenfiets (hoewel RRT dat wel niet met mee eens zal zijn)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

m@rtijn

Citaat van: QuattroFrits op 08 augustus, 2012, 09:48:18
Citaat van: m@rtijn op 07 augustus, 2012, 21:15:18
jammer dat er zo'n BMW sticker op zit...dat haalt ons merk zo omlaag!

Sorry, het is absoluut niet "ons" merk, misschien van jou maar echt niet van mij.  :mrgreen:

Doe eens gek Frits en ga eens vreemd...je wil nooit anders meer! Er gaat wereld voor je open!!
off-line

R-yen

Citaat van: m@rtijn op 09 augustus, 2012, 06:19:07
Doe eens gek Frits en ga eens vreemd...je wil nooit anders meer! Er gaat wereld voor je open!!

:laughing49so: :schater:

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 09 augustus, 2012, 06:19:07
Doe eens gek Frits en ga eens vreemd...je wil nooit anders meer! Er gaat wereld voor je open!!

Dus als je één keer vreemd gaat blijf je vreemdgaan en dat zou de wereld voor je openen,  :shock: ,  zal je partner helemaal niet leuk vinden, denk ik.  :mrgreen:

En iedere dag wat anders lijkt mij ook niet leuk, ik hou het voorlopig wel bij mijn eigen machientje, doet het perfect.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.