Hoofdmenu

gehoorbescherming

Gestart door stephan72, 20 maart, 2012, 08:01:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

ik heb van alles al gehad. Gele schuimpje (zijn niet te eten overigens), oranje varianten, Alpine oordoppen met schulpen...
nu heb ik oordoppen op maat laten maken bij Bessems in Landgraaf.

Ben echt tevreden. het filtert het windgeruis behoorlijk en ik kan verder de navi goed verstaan. Ik ben zeer tevreden.
Zijn van soort siliconen. erg comfortabel en de prijs viel me reuze mee...m'n oren zijn me toch erg kostbaar.

off-line

Diddl

ik heb eigenlijk altijd de ipod in met rijden en dan lekker meezingen in de helm met ACDC of met wat anders het gaat alleen fout als er iets van je motor loslaat en er rijd iemand achter je die al 5 minuten aan het claxoneren is hahaha metname desmo die het weet
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

m@rtijn

ik ben faliekant tegen muziek op je oren. Misschien wel leuk, maar oh zo onveilig. je hoort niets van buitenwereld en wordt toch afgeleid. Juist op een motor essentieel om gefocust te blijven. Je bent zo vreselijk kwetsbaar...

sorry voor de preek...ik bedoel het goed! Veiligheid voorop!
off-line

DeWitte

ik rij ook wel met muziek soms, ligt er maar net aan hoe hard deze staat :lol:
moet kunnen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

stephan72

bedankt voor jullie reactie heb een paar pluggerz gehaald om het eens uit te proberen gaan zondag een ritje maken eens kijken hoe het bevalt en of ik er nog genoeg mee hoor er zit 1 filter in.

s0l0f

#20
Citaat van: stephan72 op 22 maart, 2012, 11:17:25
bedankt voor jullie reactie heb een paar pluggerz gehaald om het eens uit te proberen gaan zondag een ritje maken eens kijken hoe het bevalt en of ik er nog genoeg mee hoor er zit 1 filter in.

Oordoppen op maat worden over het algemeen het meest gewaardeerd door de ervaren motorrijder. De universele oordoppen zijn natuurlijk ook uitstekend. Als je op de motorbeurs ben geweest dan had je het mooi kunnen vergelijken. Voordeel van een oordop op maat is dat je het filter altijd kan veranderen naar je eigen situatie. Voordeel van universeel is dat het goedkoper is, voor af-en-toe gebruik zijn werk uitstekend verricht.

hier heb je meer tips:
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/lange-afstandrijden/
of
http://www.varadero.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=78:geluidshinder-op-een-motor&catid=28:veiligheid&Itemid=30

DeWitte

Citaat van: s0l0f op 30 maart, 2012, 07:45:26
Citaat van: stephan72 op 22 maart, 2012, 11:17:25
bedankt voor jullie reactie heb een paar pluggerz gehaald om het eens uit te proberen gaan zondag een ritje maken eens kijken hoe het bevalt en of ik er nog genoeg mee hoor er zit 1 filter in.

Oordoppen op maat worden over het algemeen het meest gewaardeerd door de ervaren motorrijder. De universele oordoppen zijn natuurlijk ook uitstekend. Als je op de motorbeurs ben geweest dan had je het mooi kunnen vergelijken.

Je kan nog steeds profiteren van een 'Oordoppen op maat'-actie, zie: http://www.alpine.nl/nieuws/oordoppen-op-maat-actie-gaat-door/.

Vooraleer je reclame maakt, stel je eerst een ff netjes voor aub :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: DeWitte op 02 juni, 2012, 05:29:26
Wie wil dit nou niet eens gehoord hebben?? :worship-cool:

Dit valt niet onder 'geluidsoverlast' maar in de categorie 'muziek'  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"