Pocketbike gekocht!!!

Gestart door Bakkertjedeeg, 07 november, 2005, 18:58:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Mijn broer is al bezig aan zijn 2de GRC en ik trok er nooit zo aan. Tot afgelopen weekend. Een vriend van me had zich z'on el cheapo bike gekocht. Dus Bakkertjedeeg is ook maar overstag gegaan. Welliswaar geen GRC, maar toch hoog fun gehalte voor weinig geld.  Uiteraard wordt de camel sticker verwijderd en komt er Chris op te staan. Nummer 3 van opa, wordt vervangen door 17. 8)


DeWitte

kosda ? 8) is da ook wa voor kleine kids??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"kosda ? 8) is da ook wa voor kleine kids??

Ik heb 175 betaald, maar ze zijn ook te krijgen voor 150 als je goed zoekt en ver wilt rijden.

DeWitte

maar is ut wat voor kids en waar zou je ze kunnen laten oefenen/rijden?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Pocket-bike, is dat een zak-fiets :?:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"maar is ut wat voor kids en waar zou je ze kunnen laten oefenen/rijden?

Ligt eraan voor welke leeftijd. In wessem hebben we een leuk circuit. Een afgelegen geasfalteerd baantje, waar geen verkeer op kan. Echt ideaal.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"maar is ut wat voor kids en waar zou je ze kunnen laten oefenen/rijden?

is wat voor kids ja.

Mits je (als je een goedkope koopt , het ding goed nakijkt van te voren en alles recht en vast zet.  ik heb die hier helemaal uit elkaar gehad, zo uit de doos klopte er niet veel van. Zat vanalles los en scheef. Heb nu na heel wat sleutelen , vervangen en wat eurokes een relatief snelle (65+)en betrouwbare pocketbike voor mijn zoontje)

het is cool voor kinderen.  Luca van mij is nu net 8 jaar en had toen ie nog jonger was vaker met een crosserke gereden.  ging goed, is er toen een keer erg hard vanaf gegaan en had "het gehad", reed daarna geen deuk meer in een pakje boter.

Heeft nu met het pocketbiken de smaak weer helemaal te pakken (crossen moet ie nog steeds niks meer van hebben!?) en gaat goed nu met de pocket.

rij veel met 'm. twee keer per week wel als het ff kan en we pakken het redelijk serieus aan.
Zijn de parkeerplaatsen nu wel een beetje moe en gaan van de winter verder rijden op de in en outdoorkartbanen (genk / echt / hasselt).

Menneke vindt het prachtig, ik ook.
wellicht over een jaarke of zo eens instappen in één of andere juniorenklasse.

Zorg wel voor goede bescherming voor ze..

edit:

piccie van Luca"s racerke

http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=14667

Bakkertjedeeg

Jawel.. Ik heb de pocketbike. Echt vet!!! Het is echter geen Camel geworden. Vond hem in het echt toch niet zo mooi. Prijs kwaliteit verhouding is errug goed. Heb er wel een half dagje aan moeten spenderen, voordat hij rijdbaar en veilig was. Meerdere peperkoek bouten vervangen. Morgen ff rijden in Echt op de kartbaan. Ben benieuwd wat hij doet tegen mijn broers GRC.


Joepie1958

@hakinnen
Wat heb jij grote flessen WD-40 :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bakkertjedeeg

Super gaaf indoor rijden in Echt met eigen materiaal. Wel klote afzuiging.:( Het ging me overigens helemaal niet verkeerd af. Wel 2 keer onderuit geschoven. Ik heb nu de tussenoplossing gevonden voor in de winter.:) Ik hoop dat ik tevreden blijf met mijn huidige bike. Ik ken mezelf. Bakkertjedeeg wil naar verloop van tijd meer...... Maar voorlopig bevalt me dit nog uitstekend. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Super gaaf indoor rijden in Echt met eigen materiaal. Wel klote afzuiging.:( Het ging me overigens helemaal niet verkeerd af. Wel 2 keer onderuit geschoven. Ik heb nu de tussenoplossing gevonden voor in de winter.:) Ik hoop dat ik tevreden blijf met mijn huidige bike. Ik ken mezelf. Bakkertjedeeg wil naar verloop van tijd meer...... Maar voorlopig bevalt me dit nog uitstekend. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding.

ben jij in Echt geweest?
Heb ik je mis gelopen blijkbaar, wij (alé, luca dan , ik niet)waren er ook aan het raggen.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Super gaaf indoor rijden in Echt met eigen materiaal. Wel klote afzuiging.:( Het ging me overigens helemaal niet verkeerd af. Wel 2 keer onderuit geschoven. Ik heb nu de tussenoplossing gevonden voor in de winter.:) Ik hoop dat ik tevreden blijf met mijn huidige bike. Ik ken mezelf. Bakkertjedeeg wil naar verloop van tijd meer...... Maar voorlopig bevalt me dit nog uitstekend. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding.

ben jij in Echt geweest?
Heb ik je mis gelopen blijkbaar, wij (alé, luca dan , ik niet)waren er ook aan het raggen.

Jep. Toen ik ging zag ik jou bus staan. Jammer. Ik weet nu wel hoe de bike van Luca eruit ziet. Ik reed bij  de beginners mee. Op een Zwart witte West.

Bakkertjedeeg

Zo. Vandaag ff voorbereiding getroffen voor een kleine modificatie. Steps die standaard worden geleverd zijn niet geweldig. Dinsdag ff de nieuwe steps erop lassen. Als ze de grond raken veren ze een stuk mee. 8)  Een hele verbetering.


Bakkertjedeeg

Zo. Vandaag ff voorbereiding getroffen voor een kleine modificatie. Steps die standaard worden geleverd zijn niet geweldig. Dinsdag ff de nieuwe steps erop lassen. Als ze de grond raken veren ze een stuk mee. 8)  Een hele verbetering.


DeWitte

komen er ook nog modificaties aan ut blok??  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away