Hoofdmenu

GS Challenge Belgie

Gestart door m@rtijn, 09 september, 2012, 20:50:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

Ik ben afgelopen zaterdag bij de GS Challenge geweest in Horebeke, Belgie.
Op zaterdag was er voor geïnteresseerden een motortour langs alle proeven. Daar aangekomen mochten wij zelf ook de proeven doen.

Niet alleen motor gerelateerd. Ook tokkelend een rivier over, met de kajak terug of boogschieten. De meeste proeven waren echt wel voor de motor. Vooral offroad of rijvaardigheid.

Ik heb wel een GS, maar geen geprepareerde motor met voldoende bescherming en noppenbanden. Toch kon ik het niet laten en heb de meeste proeven geprobeerd. Erg leuk om te doen...wel twee keer gevallen. Dus helaas een beschadigde cylinderdeksel en de carterbescherming eronder uit gereden.   :?

Maar het smaakt naar meer. Ik ga proberen volgend jaar mee te doen.

off-line

Joepie1958

goed bezig jochie :yes6rs: maar voor zo iets moet je eigenlijk zo'n x-challenge hebben :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik wil ook de plaatselijke zandgroeve eens gaan ontdekken, toch maar eens inschrijven voor een cursusje?  Wie gaat mee? :yes6rs:

Landgraaf-trailer-25-04-2010

DeWitte

Ikke niet iig, ik hoef niet zo nodig in de polonaise.  :? Daarbij is de ktm veels te lomp imo om in het zand te spelen. Off road wegen trouwens meer dan zat in het heuvelland ( al dan niet illegaal  :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

ik ga graag mee, maar na mijn ervaring van zaterdag, ben ik er achter dat een 1200 GS niet geschikt is voor het zand van Landgraaf... :mrgreen: Zeker niet op wegbanden... :yes6rs:

Als ik mijn Vstrom verkocht heb, ga ik op zoek naar een leuke enduro fiets voor erbij.
dan ga ik graag mee...

KTM komt binnenkort met een aardige motor las ik...
off-line