Hornet weg wat? Hypermotard of Tiger 1050?

Gestart door Hammerboy, 13 september, 2012, 09:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hammerboy

Ziet dr idd ook niet slecht uit die KTM!
Maar 13.000 euries is wel net wat veel! Maar wel een mooie fiets, dikke V-twin is altijd goed!
Ducati Hypermotard 1100

Desmo-devil

@ Dwars , een 1050 een lelijk hok ?? Nee een  KTM 990 is mooi  :mrgreen:
Ik mocht laatst de KTM van Dwars naar huis rijden van Venlo, en ik moet zeggen mijn ding zou het nooit worden. Het gebrek aan comfort vond ik  voor mij onacceptabel. Het is imo niet meer dan een uit de kluiten gewassen crossmotor.

karz

Daarbij rolt zo'n KTM nog eerder uitelkaar dan een Duc en dan kun je helemaal naar Venlo voor een te dure oplossing. :behindsofa:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hammerboy

De Duc wint toch! Ik heb zojuist een Hypermotard gehuurd voor t weekend jongens!
Ik kom dr in de Eifel wel achter hoe goed de fiets me bevalt! Anders kan ik altijd nog de Tiger een keer huren  ;)

Ducati Hypermotard 1100

m@rtijn

Fijn dat je BMW collega's ook even mochten genieten van je hypermotor...En het is gezegd. geweldige leuke motor.
De funfactor is erg groot...En motorrijden moet vooral fun zijn.

Ik zou toch...als vergelijking..de Tiger nog eens rijden...wie weet kan het nog leuker!!
off-line

Hammerboy

Nee de keuze is al gemaakt Martijn!

Afgelopen weekend heb ik de Hypermotard 1100evo gehuurd! Ik ben gisteren met de fiets de Duitse Eifel in geweest en het was top! Wat een heerlijke machine om mee sturen! Prachtig!

Ps hier nog wat beelden van mij gisteren! (Mn GoPro was natuurlijk ook mee!)
http://youtu.be/ep04skkfsys?hd=1
Ducati Hypermotard 1100

DeWitte

 :cool: en ut geluid van een Vtwin is nou eenmaal goddelijk  :worship-cool:

Mooi filmke
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Hammerboy

Citaat van: DeWitte op 18 september, 2012, 16:54:04
:cool: en ut geluid van een Vtwin is nou eenmaal goddelijk  :worship-cool:

Mooi filmke

Helemaal mee eens! Een heerlijk geluidje!
Ducati Hypermotard 1100

m@rtijn

ik ben benieuwd waar je het ondergoed en de tandenborstel laat als we naar de Alpen rijden?? :mrgreen:
maar eerlijk is eerlijk...de V-twin gromt lekker...
off-line

@Nippon

ik ben meer benieuwd wanneer je 'm zat bent, dat hij zo vaak moet tanken  :mrgreen:

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Hammerboy

Hey idd weer een Ducati erbij!
Ik heb m vrijdag gehaald. Wat een topfiets! Heerlijk!

Vandaag met Martijn de Eifel in geweest, ging heerlijk!
Ik heb ook wat gefilmd vanaf de Duc:
http://youtu.be/MlKN3yHk3KA?hd=1
Ducati Hypermotard 1100

HD4ever

Filmpjes zien er professioneel uit. !  :yes6rs:
Is da nou leuk, zo door die bochten jagen? Je ziet zo toch ook niets van de mooie omgeving? :naughty:  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"