Nitro Circus 1 dec 2012 GelreDome Arnhem

Gestart door DeWitte, 04 november, 2012, 06:48:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Travis Pastrana komt met zijn Nitro Circus Live op 1 december 2012 naar het GelreDome in Arnhem. Het is voor het eerst dat Onze Grote Held in levende lijve te zien is in een Europese tour. Naast Pastrana zal de volledige Nitro Circus crew van de MTV hitserie en aankomende Nitro Cricus 3D film haar opwachting maken :cool:

Nitro Circus Live 1 december 2012 - Gelredome Arnhem promo - Oliepeil.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ziet er heel goed uit, maar wat zou daar een entreekaartje kosten, de hoofdprijs ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: QuattroFrits op 04 november, 2012, 09:59:30
Ziet er heel goed uit, maar wat zou daar een entreekaartje kosten, de hoofdprijs ?

€ 39,-- tot € 59,--
Waarschijnlijk ga ik er met junior een kijkje nemen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Dat laat zich goed doen, toch de buurman eens vragen.  :yes6rs:

Buuuuuurman !!!!!
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Ik was even op zoek, kom ik bij rang1tickets.nl en zie de ticketprijs, vanaf 79,00 euro, dus toch een beetje de hoofdprijs.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 05 november, 2012, 18:07:36
Ik was even op zoek, kom ik bij rang1tickets.nl en zie de ticketprijs, vanaf 79,00 euro, dus toch een beetje de hoofdprijs.  :yes6rs:

vind je  :roll:

een vrouw is duurder  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 05 november, 2012, 18:17:56
een vrouw is duurder  :mrgreen:

Ik weet niet wat jij voor vrouw hebt maar die van mij is niet duurder, die verdiend zelf en ik dwing haar om alles te betalen.  :mrgreen:

Ik heb mijn surfplank uit de kelder gehaald (ik heb zover ik weet helemaal geen kelder) en ben weer gaan surfen.
De prijzen van BusaBerke kloppen volledig maar er is niet echt veel plaats meer.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 05 november, 2012, 18:26:48
Citaat van: @Sambal op 05 november, 2012, 18:17:56
een vrouw is duurder  :mrgreen:

Ik weet niet wat jij voor vrouw hebt maar die van mij is niet duurder, die verdiend zelf en ik dwing haar om alles te betalen.  :mrgreen:

Ik heb mijn surfplank uit de kelder gehaald (ik heb zover ik weet helemaal geen kelder) en ben weer gaan surfen.
De prijzen van BusaBerke kloppen volledig maar er is niet echt veel plaats meer.  :lol:

vreemd, mijn vrouw doet dat uit zichzelf  :yes6rs:
maar ik zie er ook beter uit  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik zie alleen nog maar tickets van 79 en 99 Euro voor 1ste en 2de rang. Voor dit soort bedragen kun je ook straks 8 dagen zorgverzekering betalen!
Eerlijk gezegd denk ik dat ondanks dat het wel spectaculair is je het na 10 minuten ook wel een beetje gezien hebt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

De opname's zijn goed, maar die twee idiote commentatoren hadden ze beter kunnen weggooien.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.