LAAT JE NIET NAAIEN !!

Gestart door Busaberke, 06 december, 2005, 07:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Vanmorgen wéér algemene politiecontrole op de A2, langs het groene-golf traject in Maastricht. richting het zuiden.

Die flikkers hebben zeker hun quota voor dit jaar nog niet gehaald .......  :fuckyou:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

kan best, met die quota of hoe t heet. Altijd op t eind van t jaar moeten ze nog effe gas geven, omdat ze de rest van t jaar te lui zijn geweest  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "Busaberke"Vanmorgen wéér algemene politiecontrole op de A2, langs het groene-golf traject in Maastricht. richting het zuiden.

Die flikkers hebben zeker hun quota voor dit jaar nog niet gehaald .......  :fuckyou:

En ook controle van Eindhoven naar Maastricht tussen het vliegveld en afslag meerssen, waar de vangrail ophoudt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Op mijn tank-station stonden ze vandaag 2x te laseren, resultaat 0 :D
Ik heb nog gevraagd of ze mijn ogen konden laseren, maar dan konden ze dan weer niet 8)
Oh ja, en bij de Geusselt stond vanmorgen zo'n mannetje op het gras te wachten totdat het stoplicht weer op rood sprong, dan konden die mannetjes die op de viaductweg stonden ook nog een vette vangst doen (of niet) :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Vandaag sowieso veel politiemotoren in Maastricht  :?  waaronder ook weer die donkere Pan (oud model) in burger, alleen herkenbaar aan de antenne en de luidspreker, aan de linker-onderzijde van de kuip.

Juliie zijn gewaarschuwd!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Vandaag sowieso veel politiemotoren in Maastricht  :?  waaronder ook weer die donkere Pan (oud model) in burger, alleen herkenbaar aan de antenne en de luidspreker, aan de linker-onderzijde van de kuip.

Juliie zijn gewaarschuwd!

Kleine aanvulling;
er zijn van het VHT (verkeershavingsteam) 2 oude modellen Pan in gebruik, 1 donkerblauwe en 1 donkerrode; 1vd teamleden ken ik goed :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away