Doorrijder , of niet ?

Gestart door De Sjeng, 29 november, 2012, 18:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: De Sjeng op 02 december, 2012, 16:47:18
Legionella komt voor in stilstaand water(bv regenwater) en word geïnhaleerd. (Bv bij een fontein/douche) maar als je, je warme motor poetst met legionella geïnfecteerd water, verdampt deze door de warmte. En kan dus worden geïnhaleerd. Met alle gevolgen van dien. Vergezocht! Maar ik heb al meegemaakt. Deze persoon heeft het maar ternauwernood gered.

Wait..dus als ik een regenton heb, met een kraantje, waar ik 1x in de maand misschien eens wat water aftap voor planten of whatever, loop ik gevaar ?  :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Sjeng

#16
Citaat van: karz op 03 december, 2012, 11:00:40
Citaat van: De Sjeng op 02 december, 2012, 16:47:18
Legionella komt voor in stilstaand water(bv regenwater) en word geïnhaleerd. (Bv bij een fontein/douche) maar als je, je warme motor poetst met legionella geïnfecteerd water, verdampt deze door de warmte. En kan dus worden geïnhaleerd. Met alle gevolgen van dien. Vergezocht! Maar ik heb al meegemaakt. Deze persoon heeft het maar ternauwernood gered.

Wait..dus als ik een regenton heb, met een kraantje, waar ik 1x in de maand misschien eens wat water aftap voor planten of whatever, loop ik gevaar ?  :shock:

Zolang het niet verdampt/geïnhaleerd word Niet. ga je het sproeien, of over iets warms gooien? Loop je wel een ( gering) risico.
God Forgives, I Don't

Road Racing Tonnie

Ik rij ook het hele jaar door, in de winter neem ik meestal de TDM (handvatverwarming), alleen zijn de afstanden wat minder lang dan normaal, helaas mag ik nu geen auto en motor  tot 13 Jan 2013 niet rijden (2 maand) :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Ben je weer ondeugend geweest Tonnie ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 03 december, 2012, 19:45:12
Ben je weer ondeugend geweest Tonnie ??  :shock:

Deze keer is dat niet het geval, het is een medisch probleem, en dat is vervelender.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Dat is nooit leuk.  :cry:
Dan toch maar "van harte beterschap".  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Citaat van: Road Racing Tonnie op 03 december, 2012, 18:44:00
Ik rij ook het hele jaar door, in de winter neem ik meestal de TDM (handvatverwarming), alleen zijn de afstanden wat minder lang dan normaal, helaas mag ik nu geen auto en motor  tot 13 Jan 2013 niet rijden (2 maand) :(

Tonnie een spoedig herstel :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Dankjewel mannen, RRT had bijna het loodje gelegd, het was kantje boord volgens de doktoren in Enschede, Zondagavond 11 Nov kreeg ik kortsluiting in de ICD (Defibrilator) waardoor ik een zeer heftige stroomstoot kreeg, met als gevolg acute ademnood, met volle sirene in de ambulance naar Enschede, waar een ploeg medici klaarstond, en daar is een slang via de keel ingebracht, om mij van de nodige zuurstof te voorzien, inmiddels was ik al niet meer bij bewustzijn, de volgende dag om half elf ontwaakt, Dinsdag,s is er een nieuwe ICD geplaatst, en eind van de week mocht ik weer naar huis toe, en ben nu aan het revalideren, wat inhoud, 2 maand minimaal geen auto-motor rijden, en wekelijks op controle, in Enschede en Winterswijk.
Maar we zullen  doorgaan, altijd maar doorgaan :D :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Road Racing Tonnie op 05 december, 2012, 09:51:26
Maar we zullen  doorgaan, altijd maar doorgaan :D :yes6rs:

Gaazzzzzzzz oldtimer  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Zo das weer even wat anders :o
beterschap!
2 wheel madness

Desmo-devil

Van harte beterschap, en je moet maar denken het is winter, als het mooie weer komt mag je weer rijden.

HD4ever

Citaat van: Road Racing Tonnie op 05 december, 2012, 09:51:26
kreeg ik kortsluiting in de ICD (Defibrilator)

Miljaar zeg!! Da's niet mis !!  :shock:
Dan kan je toch veel beter een kortsluiting in de brommer hebben..... in elk geval veel beterschap gewenst !  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Verdomme dat zal wel schrikken zijn geweest pffffffff.  Beterschap Tonny.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Road Racing Tonnie

Ook jullie allemaal bedankt, voor de beterschap wensen, dat doet mijn (race) hart goed. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********