onderzoek naar gebruikte motorfietsen

Gestart door Thomas Student, 30 januari, 2013, 11:53:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thomas Student

Een Goedemiddag vrienden van MFL,

Hierbij een vriendelijk verzoek voor jullie hulp mbt. het volgende:

Om mijn opleiding succesvol af te ronden moet ik een afstudeeronderzoek verrichten en beschrijven. Hiervoor verspreid ik een digitale enquête. Daarom zou ik het bijzonder waarderen als jullie mij mijn opleiding door helpen door deel te nemen aan de volgende enquête.

De enquête gaat over gebruikte motorfietsen en het effect wat verschillende kwaliteitskeurmerken hebben op de merkwaarde.

De link is als volgt:

http://www.thesistools.com/web/?id=317413

Het invullen van de enquête zal slechts enkele minuten duren.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp en medewerking!

Groeten,

Thomas

PS. Voor de plaatsing van dit verzoek heb ik een akkoord van Mounty gekregen  :yes6rs:

thedutchrockstar

2 wheel madness

HD4ever

Gaat erg veel over keurmerken van enkele bedrijven als BMW, Bovag en HD. Met andere woorden, het gaat weer over geld graaien. :yes6rs:
Sorry, Ik sla deze maar over ! :naughty:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Ik heb gewoon overal aangegeven dat een keurmerk mij totaal niet boeit.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

m@rtijn

ik heb hier ook een vreemd gevoel over. Ik voel dat het een enquête is voor aantal merken en dit heeft weinig te maken met een gezellig forum. Ik voel me testvee hier. Ik haak ook af.

Sorry...

off-line

DeWitte

ik vul dit soort enquetes ook niet in, de som is al bekend imo


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ik heb de enquete ingevuld en kan daar weinig verkeerds over zeggen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

#7
Fuck it!, die jonge geholpen, 3 minuten werk, en je geeft gewoon je(eerlijke) mening. Geef (ook) geen reet om keurmerken, dat vermeld je dat toch gewoon. Ga daar niet moeilijk over doen.
God Forgives, I Don't

Road Racing Tonnie

Heb hem ook naar eer en geweten ingevult.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Thomas Student

Voor de mensen die de enquête hebben ingevuld, ontzettend bedankt!

Voor de mensen die dit niet willen doen, helaas, niks moet. Maar ik zou het wel heel erg waarderen als jullie je zouden bedenken  ;)

Desmo-devil

kost maar drie minuten, dus no problem, heb trouwens ook niets met keurmerken, vertrouw meer op mijn eigen gevoel en ervaring.

crazy j

living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Heb het ook maar even ingevuld al is het qua keurmerk erg toegespitst op HD en BMW. Ongeacht keurmerk of niet zijn dit geen merken die mij kunnen bekoren, dus ook na het lezen van de tekst ben ik niet opeens wel geneigd om een motor van een dergelijk merk te kopen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Ik heb hem ook maar ingevuld, maar het gaat inderdaad eigenlijk alleen over BMW en HD, ik hoef die beiden niet, geen fan van.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.