Motorrijders de betere verkeersdeelnemers?

Gestart door DeWitte, 12 november, 2005, 09:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"Wat doen we dan Fout

nie hard genoeg er langs??  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

wat de koekblikkers fout doen?

in mijn loederige ogen dan he;

ze rijden soms te onzeker; remmen gas, wat is daaar? kijken, noges kijken, kwam echt niks?? links dan maar...of?... :?

Meestal laten ze zwaar inspannende dingen, zoals helemaal dat hendeltje omgooien, waardoor voor en achter een of ander lampje gaat knipperen (waar was dat ook alweer voor?) maar achterwege, t moet wel leuk blijven, toch?  :wink:

In dezelfde categorie kijken ze ook niet in hun spiegels, of stel je voor! effe achter zich. Je gaat tenslotte geen auto rijden om nog steeds moe te worden, had je ook meteen je fiets kunnen pakken he.  :idea:

Verder hebben ze vaak n vrij arrogante houding, vanachter hun kreukezone en wat weet ik. onder t motto "uh... mrmrmrm, uh! ik laat m niet langs... dat mag niet! en he, als ik moet wachten moet die t ook maar"  :evil:

maar t ergste is nog dat ze niet door rijden
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Hoe zat dat eigenlijk in de 'tijd' toen er nog niet zoveel motoren rondreden in dit land? Nog niet zo lang geleden meen ik... Gedroegen automobilisten zich 'toen' anders tegenover motoren?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

LTpaul

doe pas 36 jaar mee, en ik kan je zeggen in al die jaren is het beter opgeworden, maar sommigen; leren het nooit, hebben te veel stress, alles gaat sneller, verveling is groter, zitten in de file de krant te lezen, hebben zo veel apperatuur om mee te klooien, zie ze zelfs zichzelf scheren in de auto, en telefoneren is net zo gewoon geworden als neus peuteren.

ben als 18 jarig knulletje in den haag begonnen en daar was het niet beter dan hier, alleen hadden we toen veel minder snellere motoren en veel meer ruimte

Herr Tod

Als we ons aan de regels (snelheid vooral) houden zijn we irritant volgens een collega van me. Misschien een idee om de maximumsnelheid voor motoren 20 km/h boven die van auto's te leggen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Ace

Door het motorrijden is mijn alertheid en reactiesnelheid een stuk beter geworden.
Door te motorrijden houd ik mijn alertheid en reactiesnelheid op peil.
:wink: