Hoofdmenu

Damn....

Gestart door Bakkertjedeeg, 15 december, 2005, 21:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Jawel, ik kon het weer niet laten. Ik heb besloten om een andere circuitfiets aan te schaffen. Ik heb zojuist geboden op een Kawa ZX6 met schade uit 2004. :wink: Ben benieuwd wat daar uitkomt. Wel ver rijden +- 5 uurtjes.. :( Komt goed.

Motzippaldy

Proud on the South  

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Jawel, ik kon het weer niet laten. Ik heb besloten om een andere circuitfiets aan te schaffen. Ik heb zojuist geboden op een Kawa ZX6 met schade uit 2004. :wink: Ben benieuwd wat daar uitkomt. Wel ver rijden +- 5 uurtjes.. :( Komt goed.

En ut CBR-ke dan? In de verkoop?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Jawel, ik kon het weer niet laten. Ik heb besloten om een andere circuitfiets aan te schaffen. Ik heb zojuist geboden op een Kawa ZX6 met schade uit 2004. :wink: Ben benieuwd wat daar uitkomt. Wel ver rijden +- 5 uurtjes.. :( Komt goed.

En ut CBR-ke dan? In de verkoop?

Jup. De CBR kan bijna naar de spuiter. Hij mag dan idd in de verkoop. Ik ben trouwens niet zo merk gebonden. Op dit moment staat nog alles open. Suzuki, Yamaha, Kwak of Honda. Stiekem hebben de laatste twee toch meer kans. :wink:

_P_

Et tu, bakkertjedeeg, et tu...

DeWitte

ff voor de beeldvorming? kostda ? bedoel om een beetje te freewheelen op een rondje? neem aan geen wedstrijden?  of? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

ja en?? ben ook benieuwd 8)
otor Forum Limburg Ghost