Hoofdmenu

suzuki modellen 2006

Gestart door @Nippon, 23 november, 2005, 19:27:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

nou kweet 't zeker  :!:






ik blijf bij BMW  :wink:  en dan ook nog die 2kleps :mrgreen:

Joepie1958

Foto 1 en 2 yes :D
1 Parking Swentibold
2 Shell frites-tent de Lucht :wink:
3 t/m einde Brommerts :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Citaat van: "BoxerQ"nou kweet 't zeker  :!:






ik blijf bij BMW  :wink:  en dan ook nog die 2kleps :mrgreen:

In welke bus zat jij eigenlijk? Ik zat tijdens de heenreis bij TomTomTom en op de terugreis bij Mark.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "BoxerQ"nou kweet 't zeker  :!:






ik blijf bij BMW  :wink:  en dan ook nog die 2kleps :mrgreen:

In welke bus zat jij eigenlijk? Ik zat tijdens de heenreis bij TomTomTom en op de terugreis bij Mark.

 :shock:  kzat naast je op de terugweg ( je weet wel toen je aan 't knorren was "snurken")

jesus maar jij 'n herrie als je slaapt  :mrgreen:

Herr Tod

Slapen ja... herrie... ech nie :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "BoxerQ"


'n herrie als je slaapt  :mrgreen:




Open race pijp   :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Onder de Aalsmeerder dakpannen van Joop van den Ende knalde Suzuki Nederland zonder enige plankenkoorts nog eens even alle registers open. Het grootste merk van Nederland ziet nog betere tijden tegemoet in 2006.

GSX-R 1000
De GSX-R biedt meer dan een designstreepje extra of een blikken nummer op de kroonplaat. Een kleine greep: Het vermogen is 205 en 216 pk bij 11.800 tpm! De koppel: 134 Nm bij 9.500 tpm vs 120 Nm bij 9.000 tpm voor de standaardversie die 178 pk bij 11.000 tpm meet.  Een Yoshimura 'full race' uitlaatset met titanium demper en ga zo maar door.  Dit kanon kost € 22.990,-.
BANDIT 1200 S
Het luchtgekoelde 1157 cc-blok heeft de carburateurs uiterlijk bijgepolijst voor een nettere 'look'. De windbescherming en turbulentiegevoeligheid is verbeterd door een nieuwe stroomlijn (lager, smaller, maar hogere ruit) die dichter bij de rijder staat. Voor € 8.990,- mag je hem meenemen, met ABS € 9.590,-.
DL 650 BLACK RHINO
De DL 650 'Black Rhino' dankt zijn naam aan een Tanzaniaanse safari, die de aspiraties van deze globetrotter weergeeft. Is hij voorzien van een extra, verstelbare 'reep' windscherm, handkappen, ruggensteun voor een passagier, valbeugels, middenbok en een vooral functionele carterbeschermplaat. Voor € 9.190,- staat-ie voor de deur.
GSX 1400 YOSHIMURA
Veertien paardenkrachten extra claimt Suzuki met de montage van de complete Yoshimura-uitlaatset. Ook heeft hij een blauw LSL-superbike-stuur en een onderspoiler. Deze blauw/witte 1.4 kost € 10.990,-.
SV 650 S LASER X-TREME
Twee geweldige schoorstenen van Laser geven de SV power (naar verluidt 80 pk) en ongetwijfeld een schappelijke sound. Een meegespoten duozit-afdekking en grondspoiler completeren deze versie die de boeken ingaat voor € 8.580,-.

bron Motormagazine
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"

GSX-R 1000
De GSX-R biedt meer dan een designstreepje extra of een blikken nummer op de kroonplaat. Een kleine greep: Het vermogen is 205 en 216 pk bij 11.800 tpm! De koppel: 134 Nm bij 9.500 tpm vs 120 Nm bij 9.000 tpm voor de standaardversie die 178 pk bij 11.000 tpm meet.  Een Yoshimura 'full race' uitlaatset met titanium demper en ga zo maar door.  Dit kanon kost € 22.990,-.

:worship-cool:

Ik moest twee keer lezen op het bordje :shock: :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Kijk hier full Superbike K5
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/suzuki/05_r1000k5_mod/01.htm



Iets klopt niet iemand wordt genaaid  :o  Het is grote verschil tussen Full Superbike K5 en die van Nimag  :? en prijs dan  :shock:
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Kijk hier full Superbike K5
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/suzuki/05_r1000k5_mod/01.htm



Iets klopt niet iemand wordt genaaid  :o  Het is grote verschil tussen Full Superbike K5 en die van Nimag  :? en prijs dan  :shock:

Zie dat 207 / 216 pk verhaal maar als "leuk voor in de folder" motz.
voorzover ik heb gehoord is het een serie standaard K5's die door Hoegee enigzins worden verwend dmv afstelling en wat Yoshi goodies.

216 pk is imo "bullshit".  dat zijn "SBK topteam" waardes. (meer zelfs) en die zullen er never nooit komen in een straat K5 omdat die K5 ook nog eens enigzins betaalbaar moet zijn en liefst ook nog eens een paar jaar mee moet.

Cosers en Kagayama's 2005 Corona Alstare motoren hadden 210pk.

Marketing stuntje dus imo dat pk verhaal in een straat k5.

WhomBom

Citaat van: "Hakinnen"
Zie dat 207 / 216 pk verhaal maar als "leuk voor in de folder" motz.
voorzover ik heb gehoord is het een serie standaard K5's die door Hoegee enigzins worden verwend dmv afstelling en wat Yoshi goodies.

216 pk is imo "bullshit".  dat zijn "SBK topteam" waardes. (meer zelfs) en die zullen er never nooit komen in een straat K5 omdat die K5 ook nog eens enigzins betaalbaar moet zijn en liefst ook nog eens een paar jaar mee moet.

Cosers en Kagayama's 2005 Corona Alstare motoren hadden 210pk.

Marketing stuntje dus imo dat pk verhaal in een straat k5.

Hoezo zou Suzuki corporation, mega groot fuck ass bedrijf, niet 207 pk kunnen halen met een motor die iets van 23.000 euro kost? Als vorig jaar de Alstare bikes al 210 hadden?  Suzuki heeft best wel iets uit de kast getrokken om dat vermogen op te krikken (titanium klepkes, meer inhoud, lichtere zuigers, en en en) voor hun special yoshi edition, de "normale" gixx, die met zn 16.000 wel effe 7.000 euro goedkoper is  :shock:  heeft die flauwekul ook niet, die heeft nog "slechts"190 (?) pk....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Hakinnen"
Zie dat 207 / 216 pk verhaal maar als "leuk voor in de folder" motz.
voorzover ik heb gehoord is het een serie standaard K5's die door Hoegee enigzins worden verwend dmv afstelling en wat Yoshi goodies.

216 pk is imo "bullshit".  dat zijn "SBK topteam" waardes. (meer zelfs) en die zullen er never nooit komen in een straat K5 omdat die K5 ook nog eens enigzins betaalbaar moet zijn en liefst ook nog eens een paar jaar mee moet.

Cosers en Kagayama's 2005 Corona Alstare motoren hadden 210pk.

Marketing stuntje dus imo dat pk verhaal in een straat k5.

Hoezo zou Suzuki corporation, mega groot fuck ass bedrijf, niet 207 pk kunnen halen met een motor die iets van 23.000 euro kost? Als vorig jaar de Alstare bikes al 210 hadden?  Suzuki heeft best wel iets uit de kast getrokken om dat vermogen op te krikken (titanium klepkes, meer inhoud, lichtere zuigers, en en en) voor hun special yoshi edition, de "normale" gixx, die met zn 16.000 wel effe 7.000 euro goedkoper is  :shock:  heeft die flauwekul ook niet, die heeft nog "slechts"190 (?) pk....

omdat Suzuki corporation niks met die "speciale Yoshi K5's te maken heeft in feite.

Het zijn gewone standaard K5's als ze in nederland aankomen.
Het is gewoon een actie van Nimag de nederlandse importeur die in samenwerking met Marc Hoegee  / Yoshimura NL / WP SO products  een aantal van de standaard K5's in een "special " uitvoering aanbiedt.
En ze zetten er een setje (hele mooie) Marchesini's in

De Alstare motoren van vorig jaar hadden 210 pk, voor dit jaar is het K5 blok ongewijzigd. De standaard K5 heeft er 178 op papier (en dat is positief).  Het is imo enigzins erg veel om daar uit een straatfiets zomaar 30 pk extra uit te toveren na enige modificaties...Das slechts 3 pk minder in de straatfiets dan de ful - wk spec SBK GSX-R1000s. Ik geloof daar niet aan.

De ONK K5's van dit jaar (en dus ook die van volgend jaar want het blok is niet gewijzigt) hadden bij lange na geen 200pk nadat ze bij Marc Hoegee vandaan kwamen. Het kan imo niet dat ie er voor een straat K5 ineens 207 (218 met srad) uit gaat halen als dat voor de competitie fietsen niet lukt.

Naar mijn mening is het folderpraat.

;)

@Nippon

ik vraag me ook wel 'ns af of deze pk monsters wel geschikt zijn voor de "straat"  :?

Ik bedoel deze motoren zijn zo op hun "top" dat ze net niet kapot gaan en maar goed zijn, laten we zegge 20.000 km :shock:

leuk collectors item  :wink:

Sirkwietjuh

Ach als ik het allemaal zo lees komen de pk's er bijna vanzelf aanwaaien  :roll:
Ik heb er nogal een hard hoofd in moet ik eerlijk zeggen, omdat als je er al een paar pk's bij wilt hebben heel andere dingen moet gaan uithalen dan alleen een uitlaatje veranderen.
Verkooppraatjes zijn het in mijn ogen en daarbij wat moet je nog op de straat met 200+ pk's.
Het is leuke barpraat om te zeggen dat je vermogen genoeg hebt, maar het is een andere zaak om ze ook ten volle te benutten  :!:
Fuck the system !!!

WhomBom

De nieuwe gixx- yoshi heeft andere nokkenassen als de standaard gixx, de yoshimura "type R"


'
en dus het yoshi uitlaat systeem.

Omdat je niet weet wat voor nokkenassen dit precies zijn (hoe groot het verschil is met de ori. nokkenassen)  kun je vrijwel niks zinnigs zeggen over het vermogen.  Maar ik zie Suzuki er niet echt toe in staat om te schreeuwen dat ze 205 pk/11.800 t.p.m hebben als dat niet zo is ( al wijkt t n paar % af)

Verder heeft ie inderdaad n paar leuke onderdeeltjes aan boord  :D


ik denk alleen dat de "aftermarket-producenten" zon fiets niet zo geweldig vinden... hotcams.. kunnen ze niet meer verkopen, porno vering?... nope. lekker rem-setje, nope, uitlaat dan....nope, enz enz
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."