voor snelle huisvaders

Gestart door DeWitte, 26 november, 2005, 20:40:39

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

trekt me nog altijd zo'n "gezinsbike" :yes6rs: iig wil ik er eens mee koetsche. Iemand ervaringen???? 8) vertel........

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ook voor stoere zeebonken is er een model :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

en onze grote vriend kan rustig ook een bakkie doen 8)

ook in ut zwart/geel voor Roda Jc fans :banghead4rv:

neeeeeeeee, doe dan maar deze :worship-cool:  :yes6rs:

DeWitte

een Flexit, (zijspan helt mee over) moet een heel hoog achtbaan gehalte hebben voor je passagiers :shock:

Herr Tod

Zoiets is gewoon ruig 8) Op t Kleppenjagers treffen in Gemert waren er ook een hoop met zijspan... aan het raggen over de crossbaan :lol: Super gewoon!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Bakkertjedeeg

Heeft nix meer met motor rijden te maken. Echt afgrijselijk... :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Heeft nix meer met motor rijden te maken. Echt afgrijselijk... :yes6rs:

ietwat kort door de bocht mijn waarde :wink: Heeft alles met motorrijden te maken namelijk; dat jij er nix aan vind, da's heel wat anders toch??? :?

uit ervaring weet ik dat je bij een ervaren zijspan coureur alle zeilen bij moet zetten om um alleen al bij te houden, wil zwijgen van passeren :yes6rs:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Heeft nix meer met motor rijden te maken. Echt afgrijselijk... :yes6rs:

ietwat kort door de bocht mijn waarde :wink: Heeft alles met motorrijden te maken namelijk; dat jij er nix aan vind, da's heel wat anders toch??? :?

uit ervaring weet ik dat je bij een ervaren zijspan coureur alle zeilen bij moet zetten om um alleen al bij te houden, wil zwijgen van passeren :yes6rs:

Misschien wat kort door de bocht, maar in  mijn defenitie van motorrijden komt dit soort voertuigen echt niet voor. Mijn  eigen defenitie is trouwens niet zo heel erg breed, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. :lol:  Ik vind bovenstaande plaatsjes eerder extreem autorijden.

Whatever.....NO hard feelings here.. :wink:

@Nippon

best leuk zo'n naastspan (belgisch) maaru..... :!:  kep n' hekel aan 'n file

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Dwars"

Misschien wat kort door de bocht, maar in  mijn defenitie van motorrijden komt dit soort voertuigen echt niet voor. Mijn  eigen defenitie is trouwens niet zo heel erg breed, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. :lol:  Ik vind bovenstaande plaatsjes eerder extreem autorijden.

Whatever.....NO hard feelings here.. :wink:

snap um wel hoor :wink: waar het mij om ging is een discussie te starten; :yes6rs:  buiten de imo stoere uitstraling van zo'n span, moet nl ook de benodigde techniek ech wel anders zijn dan solomotor rijden.

dus iemand ervaring???

Ben ma hier ook al een paar jaar aan ut overtuigen; ze trapt er nog steeds niet in  :banghead4rv:  (zou ze me doorhebben??) :oops:

QuattroFrits

Ook een chopper kan voorzien worden van een zijspan.
Op de foto een Honda Super Magna met zijspan.

Je schijnt ermee te kunnen rijden alsof je zonder zijspan rijdt, het is een kwestie van afstellen.

De eigenaar heeft hem compleet zelf gebouwd omdat zijn vrouw een handicap heeft.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

De foto's zijn af en toe tegen het zonlicht in genomen, maar ja  :oops: ik ben niet zo'n goede fotograaf. :oops:

En dat allemaal naast een eenvoudige chopper als de mijne.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Deze hebben Joepie en ik laatst gespot op de finishplaats van de Kastelentocht.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Speedtwin

Citaat van: "Joepie1958"Dan liever de lucht in

FUCK roda...................MVV RULES :lol: