Hoe kom je aan je nickname?

Gestart door Speedtwin, 28 november, 2005, 19:02:23

Vorige topic - Volgende topic

Speedtwin

Hoe kom je aan je nickname of wat is de betekenis hiervan? Twin slaat eigenlijk op de tweecylinder motor waarmee ik mij tracht voort te bewegen.(ahum)
Speed op de doorgaans ietwat hogere snelheid waarmee dit wel eens wil gebeuren.(ben ook maar een mens)Vandaar Speedtwin.

Ben benieuwd naar jullie Nick.

Greetz Speedtwin :lol:

QuattroFrits

Quattro komt eigenlijk van mijn Audi 90 Quattro, maar mijn Honda heeft 4 cilinders (=quattro) en ook 4 uitlaatpijpen zodoende past deze naam, QuattroFrits, ook hier in dit forum.
Die andere twee pijpen zitten aan mijn broek. :D
Waar die naam Frits vandaan komt weet ik niet, maar dat schijnt mijn voornaam te zijn. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Uhhhhhhhhhhh.... :oops: Hoe en wat precies daar moet ik nog eens goed over nadenken :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Speedtwin

Citaat van: "Herr Tod"Uhhhhhhhhhhh.... :oops: Hoe en wat precies daar moet ik nog eens goed over nadenken :roll:

Ik schreef het al eerder, ben benieuwd................. :lol:

@Nippon

Als je weet wat ik rij  :wink: dan is uitleg overbodig  :shock:

alleen snappen vele die  Q niet :mrgreen:

Desmo-devil

Desmo : vanwege de Ducs   :shock:
Devil    : geen idee, ik heb maar een hoorntje ??   :twisted:

DeWitte

DWARS :mrgreen: die ga ik helemaal niet uitleggen; wie me goed kent weet genoeg :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Heel simpel eigenlijk

FZ omdat ik nu een FZ 750 rij
Ron..tja..zal mijn ma en pa eens vragen

FZ_Ron dus

Op een Sateliet Forum heb ik de naam SatRon, zo heb ik meestal wel mijn eigen naam erin verwerkt.

SoFarRon
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Eigenlijk hoef ik ook niks uit te leggen he?

Suzuki: die staan in de garage..
Girl: dacht ut wel :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Eh.....van mijn ouders  :lol:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Girl: dacht ut wel :yes6rs:

:shutup:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Speedtwin

Citaat van: "Dwars"DWARS :mrgreen: die ga ik helemaal niet uitleggen; wie me goed kent weet genoeg :wink:

En als anderen je willen leren kennen????

t_rex1970

t_rex1970: 1970 ben ik geboren, en verder ben ik onder de indruk van Tyrannosaurus Rex. Gewoon te gek dat beest. Ooit had ook ik een nick nodig, en dan verzin je maar wat. Het begon met aanmelden als t_rex. Daar zijn er dus al veel van, zodat je een toevoeging moet zoeken. Als alternatief werd dan t_rex1, of 35 ofzo aangeboden. Maar dat sprak mij niet aan. Het blijft toch een stukje van je zelf. Dus heb ik er maar 1970 aan vast geplakt.

AngelInMe

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Dwars"DWARS :mrgreen: die ga ik helemaal niet uitleggen; wie me goed kent weet genoeg :wink:

Hier kan leuk op gereageerd worden :mrgreen:

Maar waarom AngelInMe: had eerst anja_1985 beetje saai dus...
En heb zo'n shirtje met een engeltje en een duiveltje derop en daar staat dus op Angel In Me... Je moet toch wat als nickname en deze is wel orgineel vind ik zelf :angel:

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"

als jij er zo uit ziet :shock: en ook een meisje was bij je geboorte :roll:

om maar een Dwars-straat te noemen he? :mrgreen: wil ik je best leren kennen :twisted:

:rofl: