Hoe kom je aan je nickname?

Gestart door Speedtwin, 28 november, 2005, 19:02:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Speedtwin

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Dwars"DWARS :mrgreen: die ga ik helemaal niet uitleggen; wie me goed kent weet genoeg :wink:

En als anderen je willen leren kennen????

als jij er zo uit ziet :shock: en ook een meisje was bij je geboorte :roll:


om maar een Dwars-straat te noemen he? :mrgreen: wil ik je best leren kennen :twisted:

:rofl:

Ik bedoelde niemand persoonlijk maar anderen is meevoud, of niet? :idea:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ace

Rij op een Thunderace dus het is wel duidelijk.

BB600

BB600 Ik rij een 600 en ben een biker boy.
to the bone.

d'r Blieje

d'r Blieje...

Komt van een clubje van motorfietshebbers uit Ranzel:

Logo met dank aan Desmo Devil!

Zo rond 1990 zijn we gestart met een toer(tuf)rit op 2e paasdag. Dit zijn we blijven doen... Ook is daar 2e Pinksterdag bijgekomen, met een (door)toer-rit. Als voorzitter/toer-coordinator heb ik me de titel d'r Blieje aangemeten  8)
Blieve lache...8)

Desmo-devil

Citaat van: "d'r Blieje"d'r Blieje...

Komt van een clubje van motorfietshebbers uit Ranzel:

Logo met dank aan Desmo Devil!

Zo rond 1990 zijn we gestart met een toer(tuf)rit op 2e paasdag. Dit zijn we blijven doen... Ook is daar 2e Pinksterdag bijgekomen, met een (door)toer-rit. Als voorzitter/toer-coordinator heb ik me de titel d'r Blieje aangemeten  8)

Kan me niet herinner dat ik "Eys" in het logo heb gezet, maar ja dat zijn details

DeWitte

wishfull Thinking?? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Inmiddels wel bekend geloof ik. Maar goed voor de gene die het nog niet wisten, Steef(ke) is de naam van mijn oogappeltje.
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Op een ander forum (Audiforum) heet ik AudiLimburg vanwege mijn voorliefde voor Audi, en Limburg vanwege mijn afkomst, duh.
Aangezien ik nooit anderes heb gereden dan Suzuki, was de keuze voor het motorforum snel gemaakt: SuzukiLimburg.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Tja mijn nickname, heeft een tweeerlei uitleg, Road Racing, heeft te maken met mijn totale wegrace bezetenheid, waar ik dag en nacht mee bezig ben, al vanaf een jaar of 12, dus een 54 jaar, enne Hayabusa,
tja verdere uitleg is denk ik niet nodig :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Yvil

Sommige vrienden noemen me vaker "Evil" en mn naam schrijf je Yvo. Begin klinkt hetzelfde schrijf je anders, zo werd het dus Yvil.

Verder misschien een hele kleine knipoog naar een zekere meneer Evel K.  ;)  om maar een motor gerelateerd bruggetje te maken.

Varaderos

Tja, ik rij een Varadero, en mijn voornaam begint met een S, vandaar VaraderoS
Motorcycling is not a crime

BMWhub

#28
miene veurnaam is Hub en ich riej op eine BMW dus zo eenvoedig is det.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

ReBel

De twee beginletters van mijn voornaam met de drie beginletters van mijn achternaam :yes6rs:
Past echter ook wel een beetje (vroeger meer als nu :oops:) bij mijn persoonlijkheid :cool: