de laatste 5 liter benzine

Gestart door DeWitte, 05 december, 2005, 11:57:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

STEL :?:  wat doe jij als Benzine, diesel etc helemaal niet meer te krijgen is? Geen Fossielen brandstoffen meer :cry:  nada, noppes, nix :cry:

Echter je hebt nog een jerrycan staan met je laatste 5 liter in een hoekje vd garage.................
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Joep

Op rijden tot de laatste druppel natuurlijk en vervolgens de fiets naar huis duwen en met weemoed denken aan die mooie tijd.

Of zo iets..... :cry:

DeWitte

mijn brommert ging in de fik :cry: en dan iedereen uitnodigen voor een BBQ en samen dronken worden of zoiets :cry:  :cry:  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"mijn brommert ging in de fik :cry: en dan iedereen uitnodigen voor een BBQ en samen dronken worden of zoiets :cry:  :cry:  :cry:


waar steek je die BBQ dan mee aan??? zegt zelfs dat fossiele nrandstoffen op zijn........ :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"mijn brommert ging in de fik :cry: en dan iedereen uitnodigen voor een BBQ en samen dronken worden of zoiets :cry:  :cry:  :cry:


waar steek je die BBQ dan mee aan??? zegt zelfs dat fossiele nrandstoffen op zijn........ :mrgreen:

met die laatste 5 liter :? en dan bbq-en op de beemer :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

otor Forum Limburg Ghost

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"mijn brommert ging in de fik :cry: en dan iedereen uitnodigen voor een BBQ en samen dronken worden of zoiets :cry:  :cry:  :cry:


waar steek je die BBQ dan mee aan??? zegt zelfs dat fossiele nrandstoffen op zijn........ :mrgreen:

met die laatste 5 liter :? en dan bbq-en op de beemer :yes6rs:

soort rituele verbranding van die beemer??? roep ik toch al jaren :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"soort rituele verbranding van die beemer??? roep ik toch al jaren :mrgreen:

dáár stel ik MIJN laatste 5 liter graag voor ter beschikking!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"soort rituele verbranding van die beemer??? roep ik toch al jaren :mrgreen:

dáár stel ik MIJN laatste 5 liter graag voor ter beschikking!  :yes6rs:

ja nu je t zegt, ik ook!!!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Toch wel handig , dat moderatorschap, dan kun je tenminste de poll- keuzes aanvullen..... :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"soort rituele verbranding van die beemer??? roep ik toch al jaren :mrgreen:

dáár stel ik MIJN laatste 5 liter graag voor ter beschikking!  :yes6rs:

ja nu je t zegt, ik ook!!!!

denk idd dat 15 liter wel nodig is, er zit zo weinig tupperware aan he? :twisted:

maar nu ff on-topic; ook een mooie is om je laatste 5 liter te gebruiken om alle mogelijke overtredingen op je laatste zeg eens vlug 75 km te maken en dat dan allemaal laten voorkomen bij de rechter :twisted:

zo'n hele waslijst;
-140 waar je 50 mag
-rechts inhalen
-over het fietspad inhalen
-door rood rijden
-oma's laten springen op ut zebra-pad
-bumperkleven
-agressief rijgedrag (wat daar ook maar mee bedoeld wordt :? )

en dan met een burnout en je laatste halve liter "schpriet" je achterband laten ontploffen. 8)

mooi einde :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

De laatste 5 liter aanlengen met aceton, aangezien die van mij toch 1 op 25 kan rijden :roll:

Lekker als iedereen het opgereden heeft de ogen uitsteken door kleine stukjes te rijden :lol: en daarna in een glazen kastje plaatsen voor in de kamer  :yes6rs:

Ace

Nummerplaat eraf en een politieachtervolging uitlokken.Hebben ze ongeveer 85 km. de tijd om me te pakken.Heb ik altijd al een keer willen doen.
:evil:  :twisted:  :evil:

TTigertje

En dan zoeken naar een tankwagen........ :roll:



Zonder resultaat.... :(
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.