Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "karz"Tsja gaan we weer, niks tegenover vrouwen maar Hakki en Whombom hebben gelijk. De rol is genetisch bepaald.

:stupid:

B-Witch

Ja die rol van kinderen krijgen/ opvoeden is idd genetisch bepaald.
Gelukkig maar, want anders zou de wereld er heel anders uitzien denk ik :twisted:

Maar, (om weer even ontopic te gaan) waarom rijden wij vrouwen dan volgens jullie minder motor dan mannen :?:  :?:

Ik heb mijn visie daarop gegeven :angel:

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Ja die rol van kinderen krijgen/ opvoeden is idd genetisch bepaald.
Gelukkig maar, want anders zou de wereld er heel anders uitzien denk ik :twisted:

Maar, (om weer even ontopic te gaan) waarom rijden wij vrouwen dan volgens jullie minder motor dan mannen :?:  :?:

Ik heb mijn visie daarop gegeven :angel:

:wink:


waarom hebben mannen tepels?

:wink:

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ja die rol van kinderen krijgen/ opvoeden is idd genetisch bepaald.
Gelukkig maar, want anders zou de wereld er heel anders uitzien denk ik :twisted:

Maar, (om weer even ontopic te gaan) waarom rijden wij vrouwen dan volgens jullie minder motor dan mannen :?:  :?:

Ik heb mijn visie daarop gegeven :angel:

:wink:

Zover ik weet is een vrouw voorzichtiger en neemt minder risico's. Is en blijft volwassen. Daarom zijn er veel vrouwen die de motor als te risicovol zien en dus niet eraan beginnen. Heel veel vrouwen zijn overigens blij dat ze uberhaubt een rijbewijs voor de auto hebben..al dan niet automaat....schakelen op een motor is dan al helemaal een ramp.
Gelukkig zijn er ook vrouwen die het WEL durven, wel een risico durven nemen en die wel durven om tegaan met techniek. Jammer dat dat er niet meer zijn...
Bovenstaande is gebaseerd op eigen ervaringen en uitspraken van het vrouwvolk dat in mijn kennissen kring voorkomt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Hakinnen"waarom hebben mannen tepels? :wink:


:roll: Om de piercing in te hangen?????? :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "Hakinnen"


waarom hebben mannen tepels?

:wink:

Mannen en vrouwen zien er natuurlijk niet hetzelfde uit, maar we horen
natuurlijk wel tot dezelfde soort. Zodoende hebben we ook hetzelfde
'ontwerp'. Een mannenlichaam is in aanleg identiek aan een
vrouwenlichaam. Die onderdelen die verschillend moeten zijn, wegens
verschillende biologische functies, de geslachtdelen dus, worden in
het embryo uit dezelfde weefsels ontwikkeld. In het geval van tepels
is het dus zo, dat ze bij iedereen aangelegd worden. Alleen bij
vrouwen groeien er borsten bij. Dat is overigens een hormonale
kwestie. Het zal je ongetwijfeld wel eens opgevallen zijn dat de
borstkas van een jong meisje er niet anders uitziet dan die van een
jongetje van dezelfde leeftijd. Evenzo zullen mannen die oestrogenen
toegediend krijgen vaak borsten ontwikkelen.

Kortom: mannen hebben tepels, omdat vrouwen ze nodig hebben.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Dr. A.

otor Forum Limburg Ghost

Joepie1958

CiteerDaarom zijn er veel vrouwen die de motor als te risicovol zien
Mijn vrouw hoort bij die categorie, maar alleen omdat ze zelf veel te hard rijdt, aangezien ik toch als een ouwe ... rij, mocht ik wel op de motor :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Deze internetactie is georganiseerd door Centraal Beheer. Zij hebben al onderzocht hoe vrouwen en mannen over elkaars rijgedrag dénken. Nu dan de (virtuele) praktijk.

Citeerhet onderzoek wees uit
Vrouwen rijden als oma, mannen als kamikaze piloot

Gepubliceerd op 20 september 2006, 10:30

RIJSWIJK -  
,,Ze rijdt als mijn oma" antwoordde bijna een op de zeven mannen in een enquête over rijvaardigheid van mannen en vrouwen.

Een op de tien vrouwen kwalificeerde haar partner achter het stuur als een 'kamikaze piloot'. Kortom: de vooroordelen over rijstijlen van vrouwen en mannen bestaan nog.

Het Vooroordelen Onderzoek werd gedaan onder 542 volwassenen en uitgevoerd door Databay in opdracht van verzekeringsmaatschappij Centraal Beheer Achmea. Laatsgenoemde lanceert deze week twee websites waar vrouwen en mannen een virtueel rijvaardigheidsspel kunnen doen.

Rijden mannen beter dan vrouwen of juist niet? Volgens ruim de helft (52 procent) van de Nederlanders maakt het niet zoveel verschil, zo blijkt de enquête. Bijna de helft van de mannen (48 procent) denken evenwel dat ze beter rijden terwijl nog geen kwart (23 procent) van de vrouwen zich als betere pedaalridders beschouwen.

Nog meer vooroordelen: de helft van de mannen denkt dat ze hun blikken trots beter kunnen parkeren, bijna een op de drie meent dat vrouwen niet kunnen kaartlezen.

Automobilisten met vooroordelen zijn echter wel in de minderheid. Ongeveer tweederde van de ondervraagden (67,8 procent van de mannen en 64,3 van de vrouwen) omschrijft de rijstijl van de ander als 'keurig' en heeft er niet veel op aan te merken.

dus meld je aan bij :lol:
http://www.mannenrijdenbeter.nl/  OF
http://www.vrouwenrijdenbeter.nl/

Deelnemers met de hoogste score winnen een dagje training waarbij je nog beter leert rijden.

bron Leeuwarder Courant
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

ging het hier niet over Motoren :?:  :?:  :?:


maar oke, wij rijden ook beter auto, hebben geen last van macho gedrag bij het verkeerslicht, nemen verantwoordelijkheid al is dat mss alleen omdat wij de kids transporteren, en parkeren beter in omdat wij 10 cm niet aanzien voor 20 :!:


:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"ging het hier niet over Motoren :?:  :?:  :?:


maar oke, wij rijden ook beter auto, hebben geen last van macho gedrag bij het verkeerslicht, nemen verantwoordelijkheid al is dat mss alleen omdat wij de kids transporteren, en parkeren beter in omdat wij 10 cm niet aanzien voor 20 :!:


:mrgreen:

omdat jullie juist 20 aanzien voor 10 gaat het met inparkeren net mis..... net die 10 cm te kort  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "suzuki-girl"ging het hier niet over Motoren :?:  :?:  :?:


maar oke, wij rijden ook beter auto, hebben geen last van macho gedrag bij het verkeerslicht, nemen verantwoordelijkheid al is dat mss alleen omdat wij de kids transporteren, en parkeren beter in omdat wij 10 cm niet aanzien voor 20 :!:


:mrgreen:

omdat jullie juist 20 aanzien voor 10 gaat het met inparkeren net mis..... net die 10 cm te kort  :roll:

Dus als er minder ruimte is rijden wij door en zoeken een andere plek :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

cees

Citaat van: "suzuki-girl"ging het hier niet over Motoren :?:  :?:  :?:


maar oke, wij rijden ook beter auto, hebben geen last van macho gedrag bij het verkeerslicht, nemen verantwoordelijkheid al is dat mss alleen omdat wij de kids transporteren, en parkeren beter in omdat wij 10 cm niet aanzien voor 20 :!:


:mrgreen:

Moet jij het thuis met 10 cm doen?
heb je 1 geluk: het is niet belangrijk hoe groot hij is, maar wat je ermee doet!
uzzi voor de lol,  BMW voor het werk!

B-Witch

Citaat van: "cees"
Citaat van: "suzuki-girl"ging het hier niet over Motoren :?:  :?:  :?:


maar oke, wij rijden ook beter auto, hebben geen last van macho gedrag bij het verkeerslicht, nemen verantwoordelijkheid al is dat mss alleen omdat wij de kids transporteren, en parkeren beter in omdat wij 10 cm niet aanzien voor 20 :!:


:mrgreen:

Moet jij het thuis met 10 cm doen?
heb je 1 geluk: het is niet belangrijk hoe groot hij is, maar wat je ermee doet!

Haha, laat me niet uit over waar ik het mee moet doen :twisted:

maar je hebt gelijk tis wat je ermee doet :wink:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.