Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Dus als er minder ruimte is rijden wij door en zoeken een andere plek :!:

..en slaat de irritatie toe, en wordt er meer benzine verbruikt , en wordt er veel verder weg geparkeerd of het arme autootje in blinde paniek ergens tussen gedrukt met schade als gevolg ,en duurt het allemaal veel langer.. top  :thumbsup:

Hoeveel cm jullie voor hoeveel cm aanzien , werkt bij jullie allebei de kanten op.  De parkeerplaats wordt als heel klein gezien en jullie daihatsu curore wordt als een hummer gezien. :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"
Dus als er minder ruimte is rijden wij door en zoeken een andere plek :!:

..en slaat de irritatie toe, en wordt er meer benzine verbruikt , en wordt er veel verder weg geparkeerd of het arme autootje in blinde paniek ergens tussen gedrukt met schade als gevolg ,en duurt het allemaal veel langer.. top  :thumbsup:

Hoeveel cm jullie voor hoeveel cm aanzien , werkt bij jullie allebei de kanten op.  De parkeerplaats wordt als heel klein gezien en jullie daihatsu curore wordt als een hummer gezien. :yes6rs:

Sommige dingen zie je liever in meer cm dan ze zijn :twisted:

voor mijn auto geldt, hij is zo groot als ie is, Ik heb nl ondekt dat de spiegels niet alleen voor het bijwerken van mijn make up dienen of het goed doen van mijn kapsel, nee ik weet inmiddels waar die voor gebruikt moeten worden :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

de oplossing voor vrouwen op de moto :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"de oplossing voor vrouwen op de moto :mrgreen:




Heb jij tijd teveel ofzo :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Ik ken iemand die recent een Honda brommert van 150cc heeft gekocht, zo'n scooterding. Nu begin ik te twijfelen om mijn cbr weg te doen. Er is me verteld dat deze onder het stuur een make-upkastje heeft, nog wat bergruimte voor dingen die er niet in passen (denk aan bussen haarlak, schone kleren etc) EN een broodtrommel achterop :idea:

Binnenkort ga ik proefrijden :roll:

@Nippon

Citaat van: "AngelInMe"Ik ken iemand die recent een Honda brommert van 150cc heeft gekocht, zo'n scooterding. Nu begin ik te twijfelen om mijn cbr weg te doen. Er is me verteld dat deze onder het stuur een make-upkastje heeft, nog wat bergruimte voor dingen die er niet in passen (denk aan bussen haarlak, schone kleren etc) EN een broodtrommel achterop :idea:

Binnenkort ga ik proefrijden :roll:

dat noemen wij een tamponbakje   :mrgreen:

Bianca

Citaat van: "AngelInMe"Ik ken iemand die recent een Honda brommert van 150cc heeft gekocht, zo'n scooterding. Nu begin ik te twijfelen om mijn cbr weg te doen. Er is me verteld dat deze onder het stuur een make-upkastje heeft, nog wat bergruimte voor dingen die er niet in passen (denk aan bussen haarlak, schone kleren etc) EN een broodtrommel achterop :idea:

Binnenkort ga ik proefrijden :roll:

Daar ben ik ook naar opzoek :o  Stel je voor je kunt geen haarlak en make-up meenemen :shock: Moet er niet aan denken :)}

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Ik ken iemand die recent een Honda brommert van 150cc heeft gekocht, zo'n scooterding. Nu begin ik te twijfelen om mijn cbr weg te doen. Er is me verteld dat deze onder het stuur een make-upkastje heeft, nog wat bergruimte voor dingen die er niet in passen (denk aan bussen haarlak, schone kleren etc) EN een broodtrommel achterop :idea:

Binnenkort ga ik proefrijden :roll:

:rofl:  :rofl:  :rofl:

Proefrijden? Ben je gek? Inruilen die CBR!  :)}

Joepie1958

Met zo'n 150 cc kun je in de stad nog hartstikke goed met het verkeer meekomen (tenminste in de 30 k.m. zones) :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

Citaat van: "Joepie1958"Met zo'n 150 cc kun je in de stad nog hartstikke goed met het verkeer meekomen (tenminste in de 30 k.m. zones) :thatsgay:

zal eraan liggen wat voor 150cc je hebt  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

De eigenaar heeft zich ondertussen aangemeld hier. En binnenkort zal ik verslag doen van de proefrit :lol:

Maar goed in het voorjaar moeten we echt een women-only rit organiseren! Een van de mannen mag wel mee met een grote bus, ingericht als badkamer met bussen haarlak etc. Aangezien wij dames hier op het forum allemaal geen bergruimte op/in de motor hebben...

B-Witch

:laughing49so:

een persoonlijke lakei :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "AngelInMe"De eigenaar heeft zich ondertussen aangemeld hier. En binnenkort zal ik verslag doen van de proefrit :lol:

Maar goed in het voorjaar moeten we echt een women-only rit organiseren! Een van de mannen mag wel mee met een grote bus, ingericht als badkamer met bussen haarlak etc. Aangezien wij dames hier op het forum allemaal geen bergruimte op/in de motor hebben...

Goed idee :)}

angel


Bianca

Wie van de mannen wilt met een bus meerijden voor al onze benodigheden? :roll:  :twisted: