Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

http://view.break.com/273747 :lol: zonder hulp van sterke mannen lukt ut toch niet :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:roll: zo kan ik het ook :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

komop heey... met een plank ervoor kan een gehandicapte dat nog  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"en hier bikachic opmaakspul :rofl:

http://www.bikachic.com/

toch maar liever naar het Kruidvat, is iig veeeeel goedkoper  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"en hier bikachic opmaakspul :rofl:

http://www.bikachic.com/

toch maar liever naar het Kruidvat, is iig veeeeel goedkoper  :lol:

:twisted: Bij de gamma is het nog goedkoper, kilo verpakking en in een keer dekkend. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Er reed vandaag een chicky op een cbr op de A2 onnodig op links baan 100 (rechts was vrij en kon makelijk harder rijden) vind ze het gek dat er een paar van die Jolf boykes rechts voorbij knallen.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Steefke"Er reed vandaag een chicky op een cbr op de A2 onnodig op links baan 100 (rechts was vrij en kon makelijk harder rijden) vind ze het gek dat er een paar van die Jolf boykes rechts voorbij knallen.

Zeker net het rijbewijs, dan menen de meeste dames dat ze een vette racert onder de vot moeten hebben, want dat staat stoerder als een bandit of een CBke, die wel veel beter dienen als beginners bike :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

ga weg die moet je op zon 250 cc 1 pitter schopppert zetten :rofl: dan kunnen ze op het fietspad
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Steefke"ga weg die moet je op zon 250 cc 1 pitter schopppert zetten :rofl: dan kunnen ze op het fietspad

Ken der van dat sjoppertmiepen soort, dan heel ruig vertellen dat ze ook motor rijden, maar wel niet harder dan 100 (oppe autobaan)
Hooguit eens ffkes een stukje, ietsje harder :shock:  
En binnendoor is 80 echt hard genoeg (want harder mag toch niet) :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

ik heb dat ook wel eens dat ik links rij en gewoon te langzaam... echt gaar :-/ Ben ik wat aan het dagdromen (ja ik weet het echt slecht) Ik moet echt nog zoveel leren :mrgreen: Kop erbij houden vooral  :oops:

CiteerZeker net het rijbewijs, dan menen de meeste dames dat ze een vette racert onder de vot moeten hebben, want dat staat stoerder als een bandit of een CBke, die wel veel beter dienen als beginners bike

Ben ik het nu wel mee eens  :roll: Ik vond een racer ook gewoon mooier en dacht waarom gewoon niet meteen zo een (was niet om stoer te doen maar meer om iets te pakken wat je oog mooi vind) Inplaats van iets te pakken waar je beter op kunt leren rijden. Maar nu heb ik toch vaker zoiets van je had beter met wat anders kunnen beginnen. Maarja...

B-Witch

Citaat van: "Bianca"ik heb dat ook wel eens dat ik links rij en gewoon te langzaam... echt gaar :-/ Ben ik wat aan het dagdromen (ja ik weet het echt slecht) Ik moet echt nog zoveel leren :mrgreen: Kop erbij houden vooral  :oops:

CiteerZeker net het rijbewijs, dan menen de meeste dames dat ze een vette racert onder de vot moeten hebben, want dat staat stoerder als een bandit of een CBke, die wel veel beter dienen als beginners bike

Ben ik het nu wel mee eens  :roll: Ik vond een racer ook gewoon mooier en dacht waarom gewoon niet meteen zo een (was niet om stoer te doen maar meer om iets te pakken wat je oog mooi vind) Inplaats van iets te pakken waar je beter op kunt leren rijden. Maar nu heb ik toch vaker zoiets van je had beter met wat anders kunnen beginnen. Maarja...

Zo gaat dat vaker, wat het oog mooi vind :?
Maar er zijn zoveel motoren die wel geschikt zijn om het op te leren en wat ook goed ogen, veel handelbaarder zijn, en waar je net zoveel (mss wel meer) plezier aan kan beleven. 8)

In mijn opinie is het voor sommige vrouwen zo dat als iets mooi is dat de voors en tegens niet eerlijk tegen elkaar worden afgewogen.
Je gaat voor het mooie, terwijl dat mooie uiterlijk van een motor gelijk ook je tegen kan zijn.

Voor mij iig geen racer meer, na mijn ervaring op de ZZR600 en later de RF900 van manlief, zie ik toch wel in dat de huidige GSR voor mij veel geschikter is, en geloof me nu maar;
Een racer oogt mss sneller, zal het op rechte weg mss ook wel zijn, maar voor mij zit de fun in het bochtenwerk, en daar kom ik met mijn GSR toch echt stukken beter weg dan op een racer :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"Een racer oogt mss sneller, zal het op rechte weg mss ook wel zijn, maar voor mij zit de fun in het bochtenwerk, en daar kom ik met mijn GSR toch echt stukken beter weg dan op een racer :wink:

Dat ligt niet aan de motor. In principe kun je met een racer veel beter een bocht omsturen, het ding is er ja voor gemaakt. Als ik op TV zie hoe makkelijk zo'n 600'er of 1000'er een bocht instuurt dan lach ik me kapot om mn Bandit :lol: Maar dat boeit niet, gewoon wat harder aan het stuur trekken en het knie in de tank zetten en dan gaat de Bandit ook snel de bocht in, eventueel met een achterwiel dat even door de lucht fladdert :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

Miss ga ik de kawa ook omruilen voor iets anders  :roll: Ook omdat ik toch liever off road ga, ben je gewoon veel meer bezig en kost gewoon veel meer energie, is veel beter voor mij... ga ik tenminste niet van dagdromen :mrgreen: En om de kawa gewoon te laten staan voor af en toe is ook zonde van die kloemel... iemand intresse :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "suzuki-girl"Een racer oogt mss sneller, zal het op rechte weg mss ook wel zijn, maar voor mij zit de fun in het bochtenwerk, en daar kom ik met mijn GSR toch echt stukken beter weg dan op een racer :wink:

Dat ligt niet aan de motor. In principe kun je met een racer veel beter een bocht omsturen, het ding is er ja voor gemaakt. Als ik op TV zie hoe makkelijk zo'n 600'er of 1000'er een bocht instuurt dan lach ik me kapot om mn Bandit :lol: Maar dat boeit niet, gewoon wat harder aan het stuur trekken en het knie in de tank zetten en dan gaat de Bandit ook snel de bocht in, eventueel met een achterwiel dat even door de lucht fladdert :twisted:

Denk dat dat voor iedereen persoonlijk is,
voor mij is het zo dat ik veel beter bochten stuur met de bandit en de GSR dan met bijv de RF.
mss kwestie van gewenning?
Zeker voor een beginner is een motor waar je rechter op zit volgens mij veel beter te handelen, sturen doe je zowiezo niet met het stuur, maar vanuit je heupen, dus enige wat je dan kan tegenwerken is zitpositie...toch?
You may own the bike, but the bike possesses you.