Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Net zoals in elk willekeurig ander schoeisel ... ... ... :shutup:

Met deze laarzen moet het geen probleem zijn, heb je geen last van van die hakken (en ze zijn nog niet eens lelijk) :oops:
Zie me wel nog niet met pumps met 12 cm hakken motorrijden... :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Net zoals in elk willekeurig ander schoeisel ... ... ... :shutup:

:roll:


:twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Herr Tod"Net zoals in elk willekeurig ander schoeisel ... ... ... :shutup:

Met deze laarzen moet het geen probleem zijn, heb je geen last van van die hakken (en ze zijn nog niet eens lelijk) :oops:
Zie me wel nog niet met pumps met 12 cm hakken motorrijden... :lol:  :lol:

ik vind ze ook niet lelijk  :D

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Het is ook zo moeilijk :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

lees dit topic nog eens helemaal van ut begin af :rofl: ik pis in de boks van ut lachu'

Dus Haki: Deel 3 vd column? Grote mannen met mini-bikes?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars op 05 september, 2007, 13:23:43
lees dit topic nog eens helemaal van ut begin af :rofl: ik pis in de boks van ut lachu'

Dus Haki: Deel 3 vd column? Grote mannen met mini-bikes?? :mrgreen:


amai Hub..

was dit al vergeten zo ongeveer...damn is alweer lang geleden.
Net dat column nog es ff doorgelezen..hahahaha..vindt 'm achteraf beter als ik 'm toen vond..

maaruh...pffff... een deel 3? ben bang dat er weinig uitkomt ..zou echt niet weten waarover..laat staan dat nog op een alleraardigste manier te vertalen richting toetsenbord..  ;)

Busaberke

Citaat van: Dwars op 22 mei, 2007, 16:48:09
huppel*utten-stoppie :rofl:

:shock: Da's apart, het stuur loslaten tijdens een stoppie 

:schater:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

CiteerMotorrijdster te water tijdens motorrijles, Tijdens oefenen bochten
Een 31-jarige motorrijdster uit Groningen is zaterdagmiddag tijdens een motorrijles in het water beland. De vrouw oefende bochten op de Usquerderweg in Kantens. Plotseling verloor ze de controle over haar motor en kwam in het in het naastgelegen water terecht. De vrouw is snel uit het water geholpen en met gekneusde ribben naar het ziekenhuis gebracht.

Bron: Dagblad v/h Noorden
:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2008, 17:48:13
CiteerMotorrijdster te water tijdens motorrijles, Tijdens oefenen bochten
Een 31-jarige motorrijdster uit Groningen is zaterdagmiddag tijdens een motorrijles in het water beland. De vrouw oefende bochten op de Usquerderweg in Kantens. Plotseling verloor ze de controle over haar motor en kwam in het in het naastgelegen water terecht. De vrouw is snel uit het water geholpen en met gekneusde ribben naar het ziekenhuis gebracht.

Bron: Dagblad v/h Noorden
:mrgreen:

Ze hadden beter de motor uit het water kunnen halen  :yes6rs:

daar heb je tenminste nog wat aan  :mrgreen:



karz

slim van de rijsschool om bochten te oefenen in de nabijheid van water  :shock:

Karsje heeft zelf de eerste lessen in de haven van Stein gehad   :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Beter in het water dan in het bos :yes6rs: Alleen voor de motor is dat minder... maar ja wat boeit dat ding, laat 'em affikken of verzuipen, ik koop wel een nieuwe :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Haha, ik krijg flashbacks.
Toen ik rijles had oefenden we op een gesloten terrein de speciale verrichtingen. Ik was samne met een andere jongen en een meisje.
Tijdens de bochten oefenen, kwam ze wat kort langs een hek waar ze zo van schrok dat ze vol het gas open draaide, daardoor achterover getrokken werd en dus de gas niet meer kreeg dichtgedraaid. Die reed dus vol gas de struiken in, tussen een paar boompjes door. Je zag alleen of een stofwolk met pratsch de lucht in vliegen.

Ze had zich verschrokken, maar is wel gewoon doorgegaan. De zenuwen speelden haar daarna echter toch parten en ze heeft het 1ste examen toen niet gehaald.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 maart, 2008, 08:15:08
Die reed dus vol gas de struiken in

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 maart, 2008, 08:15:08
Haha, ik krijg flashbacks.

Ja..... dat ken ik... min of meer.... alleen ik had nog een korte vlucht met tussenlanding en daarna nog een korte vlucht ... met harde landing :worship-cool: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away