Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

wat is erger?: vrouwen met motoren :-X  of vrouwen met motoren en revolvers en geweren  :shock: :-X :?

Girls & Guns  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#241
gone
God Forgives, I Don't

Joepie1958

Volgens mij heeft dat ding gewoon één wiel teveel :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Was de enige optie voor haar, gezien gebrek aan motorrijbewijs.
God Forgives, I Don't

Karin

#244
 
Citaat van: maurice op 20 april, 2008, 20:11:22
Schamt ze daar een geparkeerde auto, auto gelukkig niets aan. Vette kras op spatbord trike, oke! het is allemaal nieuw, nog niet genoeg geoefend. Stukje verder sturen, uit de buurt van auto's. Lekker stukje getoerd, tijd voor een terrasje. Ik rijd de stoep op om te parkeren, zij volg mij, en wil achterom mij door.(geen idee waarom stond prima zo) rijd ze mij finaal met de achterwielen om. ik en mijn Xj over de grond, krassen op kuip en tank, trike spatbord flink beschadigd(bestaat uit een stuk, dus bijspuiten is geen optie) en dit net voor een terras, ego ook nog beschadigd.
:mrgreen: Sorry, mag eigenlijk niet lachen maar ik zie het zo voor me. Wat erg...ook voor jou  ;)

DeWitte

scheidingspapieren al rond?? :mrgreen: of is ze nu je persoonlijk slaafje??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Ik weet niet? een paar dagen niet gesproken!! (buiten goede morgen, en goede nacht)
God Forgives, I Don't

BMWhub

weet nog een goede advokaat en notaris :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

De Sjeng

Ik trek toch aan het kortste eind.
Vrouwen zijn net als een orkaan,altijd wild en nat. en uiteindelijk auto, motor en huis kwijt.
God Forgives, I Don't

DeWitte

dat klopt wel, vaak te duurder om er van af te komen dan een nieuwe :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Hier zijn er weer een paar die er hebben mogen ruiken hoe en wat een beetje motorrijden is. :mrgreen:

http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_rolo_magazine/index.shtml?video_1
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Naar aanleiding van vanmorgen en vanmiddag op de snelweg heb ik een nieuw verkeersbord gemaakt dat men eigenlijk zo snel mogelijk voor elke oprit naar de snelweg moet plaatsen. Foj foj foj foj foj :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:



:roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 12 februari, 2009, 17:39:10
Naar aanleiding van vanmorgen en vanmiddag op de snelweg heb ik een nieuw verkeersbord gemaakt dat men eigenlijk zo snel mogelijk voor elke oprit naar de snelweg moet plaatsen. Foj foj foj foj foj :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:



:roll:

Heb je deze ook voor mannen (jong of oud) met petje ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.