Hoofdmenu

vetter dan vet

Gestart door DeWitte, 07 december, 2005, 10:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Vetter dan Vet
In feite hebben ze bij Palatina alleen maar dat 2,3 liter Triumph Rocket motorblok overgehouden en de rest wat er omheen zit is allemaal vervangen door carbon en ander prachtig mooi "techie" spul, Zoals een speciaal uitlaatsysteem met 3 seatpipes. De software voor de ECU is aangepast waardoor het blok in plaats van 142 nu 145 pk levert met een waanzinnig koppel van 200 Nm bij 2500 toeren per minuut. Even ter indicatie: een standaard Rocket III loopt in 2,4 seconden van 0 naar 100 wat sneller is dan een Hayabusa en tot 160 km/u is hij sneller dan een Fireblade! Gááááááááásss!


Bron Oliepeil.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Vetter dan Vet
In feite hebben ze bij Palatina alleen maar dat 2,3 liter Triumph Rocket motorblok overgehouden en de rest wat er omheen zit is allemaal vervangen door carbon en ander prachtig mooi "techie" spul, Zoals een speciaal uitlaatsysteem met 3 seatpipes. De software voor de ECU is aangepast waardoor het blok in plaats van 142 nu 145 pk levert met een waanzinnig koppel van 200 Nm bij 2500 toeren per minuut. Even ter indicatie: een standaard Rocket III loopt in 2,4 seconden van 0 naar 100 wat sneller is dan een Hayabusa en tot 160 km/u is hij sneller dan een Fireblade! Gááááááááásss!


Bron Oliepeil.nl

en wat duidelijkere pics van deze beul! (stond in Milaan)


color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "Dwars"en tot 160 km/u is hij sneller dan een Fireblade! Gááááááááásss!

Sneller dan een fireblade he.. goh.. :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Ja hij is vet in de breedte misschien maar echt vet kan ik niet zeggen, wat een lelijk ding :?

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Ja hij is vet in de breedte misschien maar echt vet kan ik niet zeggen, wat een lelijk ding :?

kan niet zeggen dat ie lelijk is,
beetje "overdone" misschien, geen vrouwluujmotor iig :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

hmm, normaal hou ik wel van lomp (past volgens sommigen wel bij me  :roll: )  Maar dit vind ik echt té lomp. Wat mij betreft heeft de nieuwe V-max de ideale lompheidsfactor  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

dat blok heeft iets weg van een scheepsdiesel  :shock:

Joepie1958

'k zal Linssen Yachts eens inseinen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"geen vrouwluujmotor iig :cry:

en nou de definitie van een vrouwluujmotor? :shock: wil ik wel eens weten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"geen vrouwluujmotor iig :cry:

en nou de definitie van een vrouwluujmotor? :shock: wil ik wel eens weten :mrgreen:

ene GS :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

standuc


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Gummi-Kuh

URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Joepie1958

Laat dat de dames op het G.S. forum maar niet horen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.