Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wacht maar tot ik m'n communielaarsjes heb :schater: Mijn oude laarzen, mei vorig jaar gekocht, vallen alweer bijna uit elkaar. Hoe kan dat toch vraag ik me altijd af :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 11 mei, 2008, 13:51:01
Wacht maar tot ik m'n communielaarsjes heb :schater: Mijn oude laarzen, mei vorig jaar gekocht, vallen alweer bijna uit elkaar. Hoe kan dat toch vraag ik me altijd af :roll:

Ik ken je nog niet zo heel goed, maar ik kan me zo één of twee redene bedenken  :-X :schater:

Herr Tod

Als iemand een GSX-R 750 rond de bouwjaren 1992 - 1995 te koop weet voor een mooie prijs dan hou ik me aanbevolen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Bandido >>> GiXXer ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

The time has come :cool:  bye bye 25kw hello power :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

25 KW is al 2 jaar bye bye :roll: Een SV 650 N zou het op zich ook al kunnen doen, met een andere vork en achterbrug er in.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 14 juni, 2008, 20:09:20
25 KW is al 2 jaar bye bye :roll: Een SV 650 N zou het op zich ook al kunnen doen, met een andere vork en achterbrug er in.

Foutje :oops:
Smells like rubber

Mounty

Suzuki GSX-R 750, BJ 1992




Pas grote beurt gehad

Synchroon afgesteld.

Nieuwe olie

Nieuwe bougies

Nieuwe voor- en achterband

Nieuwe tandwielen + ketting

Dynajet powerbox 135 PK

KM-stand 38.200

http://link.marktplaats.nl/172900291

vraagprijs 2500 vind ik hoog maar mischien te onderhandelen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Ik denk dat Q een SRAD wil  :?
Proud on the South  

Mounty

tja... :-X

wille zitten in africa.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Motzippaldy op 15 juni, 2008, 10:48:41
Ik denk dat Q een SRAD wil  :?

ik vin die (ouwe?) "4-kante" die Ron daar liet zien veeeeeeeel stoerder dan die (nieuwere?) SRAD.
die zijn toch ook oliegekoeld en die nieuwere middels water?

(Ik merk dat ik teveel van die Gixxers weet :oops: :-X: ga gelijk me mond spoelen :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2008, 11:52:43
Citaat van: Motzippaldy op 15 juni, 2008, 10:48:41
Ik denk dat Q een SRAD wil  :?

ik vin die (ouwe?) "4-kante" die Ron daar liet zien veeeeeeeel stoerder dan die (nieuwere?) SRAD.
die zijn toch ook oliegekoeld en die nieuwere middels water?

(Ik merk dat ik teveel van die Gixxers weet :oops: :-X: ga gelijk me mond spoelen :yes6rs:)

:stupid:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Eigenlijk wil ik een SRAD 750 ja, maar ik wil ook een BMW 325i dus dat gaat even niet lukken met het budget. Daarom toch maar kiezen voor een goedkopere motor en een BMW 318i. Volgend jaar dan eens kijken voor een nieuwere motor.

Ik vind die oude machines op zich ook wel wat ruiger dan de nieuwe maar die nieuwe hebben een veel betere wegligging en een veel beter blok. Ik vraag me af wat beter op de weg ligt, een GSXR 750 uit '94 of een SV 650, eventueel met een ander (SRAD / RGV) rijwielgedeelte. Zit ook een hoop verschil in droog gewicht. 169 KG voor de SV tegen 200 KG voor de GSXR. Maar omdat de SV een slome 2 cilinder is kan ik die bijna op hetzelfde niveau zetten als een Bandit of GSXR 400, niet dat dit erg is, die dingen zijn snel genoeg dacht ik zo :mrgreen:

Kortom, eigenlijk boeit het me niet zo veel, als het maar goed te betalen is. 2500 voor een sjink uit '92 vind ik belachelijk, voor 500 euro meer heb je een SRAD en dat is wel even een wereld van verschil. 2000 is het maximale wat ik wil geven voor die hokken.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.......... aiiiiiiiiiiiight :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het is geregeld, Herr Tod goes Gixxerrrrrr :twisted: Het is een GSX-R 750 W uit 1994 geworden, alvast voorzien van een Yoshimura potje. Woensdag ga ik hem halen en natuurlijk meteen terug rijden met die kist, vanuit Zeeland. Oh oh oh :yeah: Zal straks ff kijken of ik al wat foto's van de verkoper hier neer zet, ik hang ze sowieso boven m'n bed. Ik ben gelukkig, vorig jaar zei ik het al, "volgend jaar ga ik naar het Schwarzwald met een 750!!" ... en dan is dat nu over 6 weken :woohoo:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: