Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Tjajoa :roll:







Gaatje dicht :D (een ongeschaafde Bandit 400 deksel bestaat bijna niet meer :lol:)



De remhandle is ook vervangen dus ik heb weer een rem. De achterrem is onbruikbaar omdat een stuk uit de stepplaat is gebroken. Nu maar eens een lijst maken van spullen die ik nodig heb en zsm alles bij elkaar krijgen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

sja, das kut he  :?  wel nog n geluk dat je nieuwe koplamp het heeft overleefd, al is t n honda  :shutup: koplamp  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"sja, das kut he  :?  wel nog n geluk dat je nieuwe koplamp het heeft overleefd, al is t n honda  :shutup: koplamp  :D


Misschien was Honda koplamp oorzaak van ongeluk  :shutup:
Proud on the South  

Herr Tod

Also also.... de remschijven zijn in mijn bezit, de clipons ook, zonet heb ik 2 mooie gouden Tokico 6 zuiger remklauwen (net 1000 km oud) gekocht. Volgende week koop ik de velg en dan heb ik alles :twisted:





It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Nice job Herr Tod 8) by Ebay zal wel de kassa overstromen na al jouw aankopen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

mooi spul  8)

zeg :!: ...kep niet veel verstand van rijstbrommers maare... ga 'n 6 zuigerklauw op je "tomos" zetten  :shock:
da's toch iets voor 'n >160pk brommer of nie  :twisted:

Herr Tod

Met 320 mm schijven :mrgreen: Normaal zit zoiets op een GSXR 1000, GSX 1400, Bandit 1200, Hayabusa, ZX6R ZX12R enz :lol:

Ondertussen de velg, as, afstandhouder en km-teller aandrijving ook in de collectie.



Nog even wachten, kijken of alles meteen past anders nog adapterplaten maken voor de remklauwen. Dan moeten de stuurstops nog op de ankerplaat gelast worden. Met een beetje geluk kan ik dan in een weekend van april alles omschroeven.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Nou daar kun je hele leuke stoppies mee maken, en dan er eventueel Carbon Lorain SBK3 blokken erin, echt super, kan mij nooit hard genoeg remmen. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

zoals ik al zei, dat worden pink-powered stoppie's  :shock:

moet je wel mee uitkijken, als onder t rijden een vlieg tegen je handle aankwakt sta je meteen op je voorwiel  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Er zitten Bremdo sinter blokken in de klauwen :twisted:

Ondertussen jeuken mn handen... en mn armen... en nog wat meer... dat komt door het volgende. Het geluid van mn Yoshimura demper beviel me niet dus heb ik de zaag er 6 keer in gezet, beetje geexperimenteerd en uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen. Morgen ff in elkaar TIG'en op het werk en dan is hij good to go :D 8) Alleen nog ff de vlekken er af poetsen :roll:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Kannst du BREMSEN sagen? :mrgreen:



Beetje onduidelijk, maar de '32' valt te herkennen :twisted: SunStar 8)



Past perfect :D



Ehm... nee dat moet zijn Bandit 400 '92 USD 8)



Ik kan eens langzaam aan beginnen met het poetsen van alle onderdeeltjes en dan gehts loss. De velg zal een dezer dagen wel van de brievenbus vallen, dan moet ik nog een en ander overspuiten, setje banden bestellen, de pa eens snel mijn bussen laten draaien voor de achterbrug, een vrijdag vrij nemen en aan de slag :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

:worship-cool:  :worship-cool:

Cool man!  

vindt het wel tof dat je overal zomaar aan begint...respect hoor..

overigens...die voorvork lijkt iets te stug (vuilrand)(of de dude die ermee gereden heeft remde als ne jeanet..) zeker als ie uit ne T-rex 1100 soes komt en dadelijk in een lichte bandit moet..

beste kun je 'm ff open gooien , de olie vernieuwen en daarna de luchtkamer  wat hoger laten.. let wel , die vorken zijn "pain in the ass jobs" om bij de olie te komen..de cartriges en veren moeten omlaag geduwd worden om de dop van de demperstangen te kunnen scheiden..

voor aangepaste oliedikte en niveau mag je me mailen evt..

Joep

Geweldig om te lezen dit topic!

Maar ik heb een vraag. Hoe weet je nou dat dat allemaal gaat passen of ga je er vanuit dat het alle aan te passen is? Wel erg mooi om te zien en laat maar komen die foto's.

En ik meende dat je gouden klauwen op die motor ging zetten?

Herr Tod

Ik weet niet of dat allemaal past :oops: Ik weet wel dat alles passend te maken is. Die gouden klauwen gaan niet passen zonder adapterplaten en hetzelfde voor de 320 mm remschijven. Daarom gebruik ik die zwarte klauwen en dan met 310 mm remschijven. De rest verkoop ik weer. Dus mocht iemand op zoek zijn naar remklauwen voor bv de GSX 1400, GSXR 600/750/1000 K1 K2 etc plus remschijven, laat maar wat horen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"310 mm schijven

GS powered? dat past ook op de velg of niet?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."