Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

honda schrot  :roll:

ik heb trouwens zon vermoeden dat de krukas van mn xt ook zo uit ziet... ik heb vandaag in t wphb gespot dat de balansas een wang heeft die tussen de wangen van de krukas door draait... en bij die balansas is t vreselijk mis gegaan  :mrgreen: dus ik ben es benieuwd wat ik tegen ga komen
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Yamaha schrot :roll: Wij moeten ook alleen bij Suzuki blijven :onderplak:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 22:20:57
Yamaha schrot :roll: Wij moeten ook alleen bij Suzuki blijven :onderplak:

sjuus...

suzuki éénpitterkes..  :yes6rs:

DeWitte

pfffffffffff :-X, jullie kregen nog een beemer naar de klootte :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: Dwars® op 08 januari, 2008, 07:31:32
pfffffffffff :-X, jullie kregen nog een beemer naar de klootte :rofl:

:yes6rs: zonder moeite te doen  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Vandaag weer even tijd gehad om de krukas te ontmantelen.

Zo ziet die er van binnen uit :mrgreen:





Toch geef ik een van de vorige 'monteurs' de schuld. Als ik al kijk naar de lagerpassing aan de kant van de rotor, onder op de foto, valt me niks meer in :roll: Daar heeft een of andere oetlul een lager er af geslepen, helemaal rondom :shock: Dan heb je toch echt twee linkerhanden... zonder duim.... en dan beledig ik nog een hoop linkshandigen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Nu is krukas lichter dus kan meer toeren draaien dus meer vermogen  :mrgreen:
Proud on the South  

WhomBom

maar hoe zit het nu met de balans? of was die mantel gewoon een ring zeg maar?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Die waren aan beide kanten hetzelfde. Kan natuurlijk altijd wat verschil in zitten, maar het '91 blok is zwaar gelagerd dus dan krijgen de lagers maar wat meer te voorduren, moeten ze kunnen hebben... hoewel... blijft een Hondi natuurlijk :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 19:32:38
:schater:




:shock:  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :-X
Smells like rubber

Herr Tod

Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:

Het Honda beest had me er af gegooid met een 40 a 50 km/h... die hele klap heb ik met mijn gestrekte linkerarm opgevangen en toen kon ik hem niet meer zijlings bewegen :shock: Uit de kom die handel. Hebben ze in het ziekenhuis met z'n 3'en er aan staan trekken, de hele truckendoos er op los gelaten en uiteindelijk ging het handelje weer er in. Nu moet ik een week met een mitella rondlopen :? Wordt er nu al gek van, ik wil koetsjen!! Ik ben ook vanuit die drekbak in Belgie terug naar Maastricht gereden :roll: maar op de kritische punten wel met zeer gewaardeerde hulp van Bianca :worship-cool:

Als ik terug naar het ziekenhuis moet laat ik de röntgenfoto's op CD zetten, zag er best cool uit :schater: Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

"zig, bianca, zouw dat normaal zien, der zit e look in mie erm" :shock:
"Euhms, nei dink t neet ierlijk gezag"  :roll:

Mer good, euver 2 weeke mer weer de zoevuilste poging tot drekbakke zoonder kapotte pratsjers en luij  :roll: :mrgreen:

Diddl

heey tod blijf jij ook weleens op een tweewieler zitten ik hoor alleen maar dat je er steeds afvalt ik heb nog wel zijwielen liggen en een ijshoky pak  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

WhomBom

#119
Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:

Het Honda beest had me er af gegooid met een 40 a 50 km/h... die hele klap heb ik met mijn gestrekte linkerarm opgevangen en toen kon ik hem niet meer zijlings bewegen :shock: Uit de kom die handel. Hebben ze in het ziekenhuis met z'n 3'en er aan staan trekken, de hele truckendoos er op los gelaten en uiteindelijk ging het handelje weer er in. Nu moet ik een week met een mitella rondlopen :? Wordt er nu al gek van, ik wil koetsjen!! Ik ben ook vanuit die drekbak in Belgie terug naar Maastricht gereden :roll: maar op de kritische punten wel met zeer gewaardeerde hulp van Bianca :worship-cool:

Als ik terug naar het ziekenhuis moet laat ik de röntgenfoto's op CD zetten, zag er best cool uit :schater: Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:

je maakt ook wat paraat he  :worship-cool:

die x-rays zijn ook vet, ik heb er zelfs ene van mn schedel  :cool:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."